wat kan ons het een kutzorg interesseren hoe jij over ons en die gasten denktquote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef newsman het volgende:
Schaam me eigenlijk voor jullie, wat zal het mij een kutzorg intreseren wat die gasten uit spoken.
Dido's reactie interresseert me geen fuck eigenlijk; mij gaat het meer om de kop van Lieske als ze dan 's ochtends met een enorme kater wakker wordtquote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.. Helemaal om dan Dido's reactie te zien. Maar ik verwacht het niet.
1 | Schaam me eigenlijk voor jullie, wat zal het mij een kutzorg intreseren wat die gasten uit spoken. |
Haha wie zei dat? Ralph?quote:Op zondag 11 september 2005 02:43 schreef EmjaY het volgende:
Je wou toch een kledingtip?
Je wou toch een kledingtip?
Je bent in de war met Ingrid. Die gooit haar benen binnenkort wel open..quote:
foto fotoquote:Op zondag 11 september 2005 02:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost loopt in zn niks de badkamer binnen?!?!!!! hahaha
Jaah! Die Natte Lie zat haar ex onder de douche weer een beetje belachelijk te maken met haar smurfenstem. Ralph heeft dat niet door en reageert dus niet. Gaat gewoon door met zijn eigen ding, wat eigenlijk ook niks is.quote:Op zondag 11 september 2005 02:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph is gewoon een cultheld in wording
Vaag ouwehoerah en zien dat Natte Lie wegloopt..quote:Op zondag 11 september 2005 02:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat doet Ralph nou nog onder de douche joh
Drink wat minder!quote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef newsman het volgende:
Maar hoie zit het met Monno, Rukkert, RotKop en Dildo, laten we niet vergeten chantabel, of Josti.
Dat interesseert je niet, dus opzouten.quote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef newsman het volgende:
Maar hoe zit het met Monno, Rukkert, RotKop en Dildo, laten we niet vergeten chantabel, of Josti.
Je maakt het er niet echt gezelliger op ofzo hoor.. En grappig ben je ook al nietquote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef newsman het volgende:
Maar hoe zit het met Monno, Rukkert, RotKop en Dildo, laten we niet vergeten chantabel, of Josti.
Vast wel... but he doesn't give a shitquote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef Showtime het volgende:
zal die Ralph nou zelf door hebben dat hij door meer dan de helft praktisch genegeerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |