of die kraai komt er ff bij zitten met haar ongestelde doosquote:Op zondag 11 september 2005 02:31 schreef eborn het volgende:
[..]
Jep, soms gooien ze er wat schone urine bij
Linda, maar tot nu toe heeft niemand belangstelling voor haarquote:Op zondag 11 september 2005 02:31 schreef riri het volgende:
Lieske is de enigste vrouw die lichamleijk niet gefrustreerd is de rest doet maar wat maar zijn als het er op aan komt totaal geremd
Dat idee heb ik dus ook, maar dat mag ik alleen niet zeggen.quote:Op zondag 11 september 2005 02:31 schreef riri het volgende:
Lieske is de enigste vrouw die lichamelijk niet gefrustreerd is de rest doet maar wat maar zijn als het er op aan komt totaal geremd
Nou ik vraag me eerlijk gezegd f of ze al een spiegel tegen haar oester heeft geklemd...wat is dit voor nep teasequote:Op zondag 11 september 2005 02:31 schreef riri het volgende:
Lieske is de enigste vrouw die lichamelijk niet gefrustreerd is de rest doet maar wat maar zijn als het er op aan komt totaal geremd
hoorde ik ook nietquote:Op zondag 11 september 2005 02:33 schreef eborn het volgende:
Wat werd er omgeroepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |