*ff terug gaat lezenquote:Op zondag 11 september 2005 02:38 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze liggen buiten, Menno met ballen blauw als een zwaailicht![]()
Lieske wil alleen Roel niet ( in iedergeval IN het huis niet)quote:Op zondag 11 september 2005 02:38 schreef wickie het volgende:
Roel wil Lieske echt wel, ik hoop dat ze zo nog ff door gaan stoeien
O geloof me, als die er nog een tijdje inzitten met zn tweeen gaat Lieske echt wel omquote:Op zondag 11 september 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske wil alleen Roel niet ( in iedergeval IN het huis niet)
Jammer, dat wel.
Zou leuk zijn.. Helemaal om dan Dido's reactie te zien. Maar ik verwacht het niet.quote:Op zondag 11 september 2005 02:41 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
O geloof me, als die er nog een tijdje inzitten met zn tweeen gaat Lieske echt wel om![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 02:40 schreef Henk-B het volgende:
Nathalie is echt een achterbaks HOER
quote:Op zondag 11 september 2005 02:41 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
O geloof me, als die er nog een tijdje inzitten met zn tweeen gaat Lieske echt wel om![]()
Wat doe je hier dan nog??quote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef newsman het volgende:
Schaam me eigenlijk voor jullie, wat zal het mij een kutzorg intreseren wat die gasten uit spoken.
wat doe je hier danquote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef newsman het volgende:
Schaam me eigenlijk voor jullie, wat zal het mij een kutzorg intreseren wat die gasten uit spoken.
Wat post je hier dan?quote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef newsman het volgende:
wat kan ons het een kutzorg interesseren hoe jij over ons en die gasten denktquote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef newsman het volgende:
Dido's reactie interresseert me geen fuck eigenlijk; mij gaat het meer om de kop van Lieske als ze dan 's ochtends met een enorme kater wakker wordtquote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.. Helemaal om dan Dido's reactie te zien. Maar ik verwacht het niet.
| 1 | Schaam me eigenlijk voor jullie, wat zal het mij een kutzorg intreseren wat die gasten uit spoken. |
Haha wie zei dat? Ralph?quote:Op zondag 11 september 2005 02:43 schreef EmjaY het volgende:
Je wou toch een kledingtip?
Je wou toch een kledingtip?
Je bent in de war met Ingrid. Die gooit haar benen binnenkort wel open..quote:
foto fotoquote:Op zondag 11 september 2005 02:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost loopt in zn niks de badkamer binnen?!?!!!! hahaha
Jaah! Die Natte Lie zat haar ex onder de douche weer een beetje belachelijk te maken met haar smurfenstem. Ralph heeft dat niet door en reageert dus niet. Gaat gewoon door met zijn eigen ding, wat eigenlijk ook niks is.quote:Op zondag 11 september 2005 02:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph is gewoon een cultheld in wording
Vaag ouwehoerah en zien dat Natte Lie wegloopt..quote:Op zondag 11 september 2005 02:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat doet Ralph nou nog onder de douche joh
Drink wat minder!quote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef newsman het volgende:
Maar hoie zit het met Monno, Rukkert, RotKop en Dildo, laten we niet vergeten chantabel, of Josti.
Dat interesseert je niet, dus opzouten.quote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef newsman het volgende:
Maar hoe zit het met Monno, Rukkert, RotKop en Dildo, laten we niet vergeten chantabel, of Josti.
Je maakt het er niet echt gezelliger op ofzo hoor.. En grappig ben je ook al nietquote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef newsman het volgende:
Maar hoe zit het met Monno, Rukkert, RotKop en Dildo, laten we niet vergeten chantabel, of Josti.
Vast wel... but he doesn't give a shitquote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef Showtime het volgende:
zal die Ralph nou zelf door hebben dat hij door meer dan de helft praktisch genegeerd wordt
ik voorzie een 'lijn'quote:Op zondag 11 september 2005 02:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph onder de douche :"unbeleavable, fuckin!!!"
Ralph is gewoon een cultheld in wording
dat moet je ook maar kunnen, extra punten voor Ralphquote:Op zondag 11 september 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vast wel... but he doesn't give a shit
Hahaha, Ralph die Hoorcolleges gaat geven op unis en hbo scholen, Ralph die gouveneur van florida word, ralph te gast bij zomergasten hahahaquote:Op zondag 11 september 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
[..]
ik voorzie een 'lijn'![]()
Ralph mokkuh, Ralph mùhsmattuh & pleesmets, en dan als kolllektursaitum Ralph bekgemmon
Daar begint ze nu mee. stopwatches klaar!quote:Op zondag 11 september 2005 02:48 schreef drdolittle het volgende:
Nou...
D'r is weer veel gebeurd vanavond....
Not..![]()
Heeft Liekse d'r tande nou wel gepoetst![]()
Bereid je voor is ze..quote:Op zondag 11 september 2005 02:49 schreef Dr_Greene het volgende:
Gaat Lieske nog tandenpoetsen...
Start de klok!quote:Op zondag 11 september 2005 02:49 schreef Dr_Greene het volgende:
Gaat Lieske nog tandenpoetsen...
Wil ej dat dat doen Milagro alsjeblieft?quote:Op zondag 11 september 2005 02:47 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik heb het geluid van de sterams utigezet, kan iemand me op de hoogte houden (blij voorkeuh milagro gezien het feti dat ze het haagse accent zo vet nadoet) als ralph (halve) zinnen maakt...???
Is iedere avond blijkbaar weer een happening hier op fokquote:Op zondag 11 september 2005 02:49 schreef Shirley het volgende:
Is het zo vreemd als Lieske d'r tanden poetst?
En dat foutloosquote:Op zondag 11 september 2005 02:50 schreef newsman het volgende:
Ze hebben allemaal aids, hun moeders waren hoeren.
quote:Op zondag 11 september 2005 02:50 schreef newsman het volgende:
"quote:Op zondag 11 september 2005 02:50 schreef newsman het volgende:
Hoezo dan?quote:Op zondag 11 september 2005 02:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is iedere avond blijkbaar weer een happening hier op fok
big brother, waar? waar heb je het over gast, we zitten hier expeditie robinson te streamenquote:Op zondag 11 september 2005 02:51 schreef newsman het volgende:
Flikker op met je Big Brother, tis niet meer te geloven.
HAhaha!quote:Op zondag 11 september 2005 02:50 schreef drdolittle het volgende:
yepp ze begint..
klokken maar...
overdreven veel schium.. zoveel als lieske gebruikt is overbodig.. een tube in de week!
haupeluk gaat Ralph gein moelukkuh zinnuh makuh, want dat gaat me dan eg nie lukkuh, ben vertieft zo onderhant, johquote:Op zondag 11 september 2005 02:50 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Wil ej dat dat doen Milagro alsjeblieft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |