Hahaha, idd, halllo Raloh wakkur worden. Hij is zoals iedereen is als iemand net 2 minuten wakker is en je stelt een vraagquote:Op zondag 11 september 2005 02:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ja , duh!!!!!!
maar hij lekker hij ook is, ik denk de hele tijd "mag het licht aan" ... bij hem dan
quote:Op zondag 11 september 2005 02:12 schreef Showtime het volgende:
die kraai heb het ook naar d'r zin, roel geef 'r nou geen aandacht, als je eenmaal die vogels begint te voeren dan blijven ze terugkomen
Op zeker geen sneeuw. Op zeker.quote:Op zondag 11 september 2005 02:14 schreef HassieBassie het volgende:
Was dat een foto of onweer?
Ralph: Nee, dat was gewoon de regen.
Hagenezen zijn gewoon stoer![]()
The morning after.quote:Op zondag 11 september 2005 02:14 schreef Lolalala het volgende:
Drank maakt meer kaopot dan je lief is toch.. Waar blijven die ruzies?![]()
Rechtermuisknop. Inzoomen!quote:Op zondag 11 september 2005 02:15 schreef regenworm het volgende:
Waarom moet ik alles van 10 km ver bekijken, kan er niet eens ingezoemd worden op dat bad.
quote:Op zondag 11 september 2005 02:14 schreef Sealord het volgende:
Wat moet dei trouwens in dat bad , ze heeft heel de dag liggen zeieken dat ze ongesteld is en pijn in d'r buik heeft, getver....
Volgens mij helpen ze elkaar eraan herrinneren dat ze niet te ver moeten gaan.quote:Op zondag 11 september 2005 02:15 schreef Chaosma het volgende:
Geen wonder dat die zo naar elkaar toetrekken Dodo en Zatte Ali, ze zijn allebei zo achterbaks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |