Iemand?quote:Op zondag 11 september 2005 01:56 schreef Henk-B het volgende:
Ingrid is echt een grote BLONE omgebouwde snol!
Is Rikkert al boven water???
Ook weer namens alle mannen op de wereld: Hoe pijnlijk herkenbaarquote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Oeh, Menno kruipt weer bij Ingrid onder de dekens!
"Ik ga slapen ja!"
Menno: "jaja"
Precies.quote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed beschouwd gebeurt er eigeblijk geen zak.
zijn penis tegen haar vagina aan schurenquote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef Faceoff het volgende:
joint? tippie?
die krijgt hij zelfs nog van tanjaquote:Op zondag 11 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dacht je dan. Die jongen zit met een paal van hier tot tokyo.. Die houdt het niet meer.
Komt omdat Roel bepaalde plekjes van haar onder water bewerkt...quote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef BorTheWolf het volgende:
zooooo die dido loopt een potje te morsen met de wijn. gaaaaaat lekkkkker he schat
Dat kan je checken met een handje dop-pinda's!quote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef Zapje het volgende:
die Chantal ziet er ook uit als een oerang oetang in dat bad.....................
Rikkert ligt Tanja een tweeling te bezorgen.......ze wou er een jongetje bij.....quote:
Ik denk dat Roel een trio ook wel ziet zittenquote:Op zondag 11 september 2005 02:02 schreef Shirley het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Roel met Lieske moet gaan....Dido is een doos.
ok ok... al met al gebeurt er toch meer dan de afgelopen tijd gebeurd isquote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jij wilt alleen maar sex zienquote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd. Iedereen is gewoon heeel dronken en iedereen bralt maar wat. HEt enige spannende is dat Ingrid en Menno tegen elkaar aankruipen en wat zoenen.quote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |