Come on! Met hand- en spanddiensten helleuquote:Op zondag 11 september 2005 01:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, zoenen onder de dekkens meer niet
Hij probeert het nu wel heel erg hard ja, dat is dan weer jammer.quote:Op zondag 11 september 2005 01:58 schreef lillymoon het volgende:
Menno ziet er behoorlijk gefrustreerd uit.
Met een beetje geluk vergrijpt hij zich voor die tijd nog aan Tanja of Chantalquote:Op zondag 11 september 2005 01:57 schreef HassieBassie het volgende:
Menno heeft aan het einde van BB wel zulke blauwe ballen; die neukt dan zelfs de oma van Nathalie als die geen nee zegt
Wat dacht je dan. Die jongen zit met een paal van hier tot tokyo.. Die houdt het niet meer.quote:Op zondag 11 september 2005 01:58 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Hij probeert het nu wel heel erg hard ja, dat is dan weer jammer.
ik verstond voor haar neus?quote:Op zondag 11 september 2005 01:58 schreef BubbleBabe het volgende:
Ingrid moet een glaasje water voor haar oog
In deze staat zou hij de geit uit BB2 nog pakken denk ik.quote:Op zondag 11 september 2005 01:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met een beetje geluk vergrijpt hij zich voor die tijd nog aan Tanja of Chantal![]()
Trustenquote:Op zondag 11 september 2005 01:59 schreef charmed_angel het volgende:
het wordt tijd dat ik naar bed ga..... Ik lees het morgen allemaal wel!
Trusten allemaal.....
Goed beschouwd gebeurt er eigeblijk geen zak.quote:Op zondag 11 september 2005 02:00 schreef Esmeetjuhh het volgende:
wat een enorm levendig "dagje" in het BB huis weer..... Weet niet eens meer van welke cam ik geluid nou aan moet zettenEINDELIJK!!! er gebeurt eens wat daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |