Als ie nou een beetje lef heeft...quote:Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef Showtime het volgende:
whahaha Joost wil een van de maaltijden opeten die bedoeld zijn als avondeten, shoarma
ja, die heeft nog een zak vol...quote:Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Even langs Menno voor de saus![]()
Ik heb het niet 1 keer echt kunnen zien, maar ik had aan het begin van de avond al het idee dat Dido van plan was nuchter te blijven.quote:Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Is het verder niemand opgevallen dat Dido het drinken aan het "faken" is? Ze schudt de hele fles leeg naast haar mond en doet alsof ze drinkt, ze doet het wel zo dat niemand in bad het kan zien...
![]()
hai , Scanquote:Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh.. ze is zwaar verliefd.. dat zie je toch zo.
Ja mooiquote:Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef Faceoff het volgende:
[..]
zou ik daar in zitten zou ik het zeker proberen....
quote:Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Even langs Menno voor de saus![]()
wat danquote:Op zondag 11 september 2005 02:20 schreef wickie het volgende:
Ik (als vrouw zijnde) heb wel medelijden met Menno, die Ingrid levert m echt een naaistreek.
MASTERLIJK!!!quote:Op zondag 11 september 2005 02:24 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ja mooiEn dan als geheime weekopdracht stiekum een jetser van een spacecake bakken en de hele toko weg laten trippen
![]()
Géén naaistreek, eigenlijkquote:
Waarschijnlijk dat Roel zn vinger uit haar anus moet halenquote:Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef Wishjuh het volgende:
Hoorde je dat? lieske zei: "Niet doen..." Wat bedoelde ze daarmee?
Het lijkt erop dat Rikkert er zich bij neergelegt heeft dat 'ie eruit gaat donderdagquote:Op zondag 11 september 2005 02:24 schreef Showtime het volgende:
verdomme waar is die Rikkert, die gast moet gewoon homo zijn of hij spoort echt niet
zit een bubbelbad vol vrouwen en dan ga je ergens in je eentje lopen mukken
Hai milagro (ik verwachtte je al toen Lieske bij Roel ging zitten)quote:Op zondag 11 september 2005 02:24 schreef milagro het volgende:
let maar op, als hij toeslaat, hapt ze meteen
niet omdat ze verliefd is, maar omdat ze de aandacht zo leuk vindt, en de bevestiging natuurlijk
dat bedoel ik, het is dan ook een kind, hèquote:Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef BtheBest het volgende:
Lieske is als een kind zo blij in de armen van Roel!
Nogh meah uitsprakahquote:Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef milagro het volgende:
Ralph : ik heb 3x keer 1 minuut naar je gekeken, ja, luister ben op en top man, jij op en top vrouw
dek dat dat niet lang meer gaat duren als roel zo te keer blijft gaanquote:Op zondag 11 september 2005 02:24 schreef SHE het volgende:
en sowieso, wat is dit voor frigide zooi
als die lies slim was geweest had ze allang haar tong richting zijn amandelen gestuurd
dido zit bij iedereen op schoot en (schijnt) smoorbezopen te zijn..quote:Op zondag 11 september 2005 02:25 schreef OpaLing het volgende:
Ben pas kort binnen, heb de hele dag gemist...
Zie ik het goed?
Zijn Lieske en Dido in competitie over Roel?
Net nog Dido bij hem op schoot, nu Lieske...
Weet iemand hoe dat zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |