Ik denk dat hij mag winnen omdat er een flink zooitje inzitten die beslist NIET mogen winnen. Dus dan Ralph maarquote:Op zondag 11 september 2005 02:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(over dat licht dan, zo lekker vind ik hem niet).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snap ook niet waar die Ralph-verering ineens vandaan komt hier. Alleen omdat het de minste loser in het huis is is het nog geen heldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik bedoel, van mij mag hij best winnen, maar veel meer dan koning eenoog is het niet.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zouden ze dat ook mogen kopen van het weekbudget?quote:Op zondag 11 september 2005 02:18 schreef lillymoon het volgende:
Ik krijg de kriebels van Nathalie, je moet iemand niet afrekenen op zijn uiterlijk maar die bekken die zij trekt, mijn god wat een ellende.
Tuurlijk wel joh.. ze is zwaar verliefd.. dat zie je toch zo.quote:Op zondag 11 september 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Zij helemaal happy weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar het is natuurlijk gewoon een maatje, hè, hij boeit haar verder nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zou ik daar in zitten zou ik het zeker proberen....quote:Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook mogen kopen van het weekbudget?
Dat zou wel kicken zijn. Roel: nou doe maar een halfje katama en een zak Northerlight.
Rob: Gaan we nou weer Mexicaans eten dan? Daar ga ik van aan de schijt, dat weten jullie toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zouden ze dat ook mogen kopen van het weekbudget?
Dat zou wel kicken zijn. Roel: nou doe maar een halfje katama en een zak Northerlight.
Rob: Gaan we nou weer Mexicaans eten dan? Daar ga ik van aan de schijt, dat weten jullie toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Maar ik las net een paar keer: "Ralph is een held" of woorden van die strekking, dat vind ik dan weer raarquote:Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat hij mag winnen omdat er een flink zooitje inzitten die beslist NIET mogen winnen. Dus dan Ralph maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
was het gestopt dan?quote:Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef Rotterdam1908 het volgende:
die roel is wel erg bezopen.... het sneeuwt weer whahaha
Even langs Menno voor de sausquote:Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef Henk-B het volgende:
SHOARMAom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Even langs Menno voor de sausom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop