abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 september 2005 @ 02:20:34 #251
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_30474499
Jammer dat we Ralph zijn goede gesprek (monoloog?) niet kunnen volgen
bekijkt het van de andere kant
pi_30474501
Lieske en Roel?? Komt helemaal goed
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zolang hij zijn joint laat liggen dan.....

Ze vinden trouwens wel veel he in dat bad... Glas... Oorbel..what's next...

Dido: ik ben altijd wel bezig met vrouw zijn.... pfffff
Van sommige mensen snap ik niet dat die van al die miljoenen zaadjes de snelste geweest zijn :P
  zondag 11 september 2005 @ 02:21:01 #253
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30474503
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:19 schreef Pinball het volgende:

[..]

Eens
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(over dat licht dan, zo lekker vind ik hem niet).

Snap ook niet waar die Ralph-verering ineens vandaan komt hier. Alleen omdat het de minste loser in het huis is is het nog geen held
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik bedoel, van mij mag hij best winnen, maar veel meer dan koning eenoog is het niet.
Ik denk dat hij mag winnen omdat er een flink zooitje inzitten die beslist NIET mogen winnen. Dus dan Ralph maar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30474509
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:18 schreef lillymoon het volgende:
Ik krijg de kriebels van Nathalie, je moet iemand niet afrekenen op zijn uiterlijk maar die bekken die zij trekt, mijn god wat een ellende.
Zouden ze dat ook mogen kopen van het weekbudget?

Dat zou wel kicken zijn. Roel: nou doe maar een halfje katama en een zak Northerlight.

Rob: Gaan we nou weer Mexicaans eten dan? Daar ga ik van aan de schijt, dat weten jullie toch?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Big dick.
  zondag 11 september 2005 @ 02:21:36 #255
129142 Sealord
De geduldige
pi_30474512
is Chantal eindelijk opgerot? nee toch, die wil toch helemaal niks missen? wedden dat ze weer terugkomt....
Recht is iets kroms wat verbogen is
  zondag 11 september 2005 @ 02:21:43 #256
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_30474514
wat zei ze?(d1d0)

"weet je dat je veel geiler bent als je ....."
  zondag 11 september 2005 @ 02:21:46 #257
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30474515
SHOARMA
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 11 september 2005 @ 02:22:10 #258
26269 Rotterdam1908
Every moment is another chance
pi_30474521
die roel is wel erg bezopen.... het sneeuwt weer whahaha
Girl, you made me go crazy from the first minute I met you
  zondag 11 september 2005 @ 02:22:15 #259
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30474524
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Zij helemaal happy weer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar het is natuurlijk gewoon een maatje, hè, hij boeit haar verder niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Tuurlijk wel joh.. ze is zwaar verliefd.. dat zie je toch zo.

Ik wist dat die opmerking zou komen zodra Lieske bij Roel ging zitten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30474525
Ralph : ik heb 3x keer 1 minuut naar je gekeken, ja, luister ben op en top man, jij op en top vrouw
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30474526
Is het verder niemand opgevallen dat Dido het drinken aan het "faken" is? Ze schudt de hele fles leeg naast haar mond en doet alsof ze drinkt, ze doet het wel zo dat niemand in bad het kan zien...

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_30474529
Lieske is als een kind zo blij in de armen van Roel!
Lieske the best!
pi_30474530
Gaan ze straks met zn alle onder de douche ? dan blijf ik nog ff wakker hehehehehehe
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  zondag 11 september 2005 @ 02:22:36 #264
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_30474531
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dat zou wel kicken zijn. Roel: nou doe maar een halfje katama en een zak Northerlight.

Rob: Gaan we nou weer Mexicaans eten dan? Daar ga ik van aan de schijt, dat weten jullie toch?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
zou ik daar in zitten zou ik het zeker proberen....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 11 september 2005 @ 02:22:36 #265
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_30474532
en toch gaat roel dido schaken

wanna bet?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 11 september 2005 @ 02:22:38 #266
129142 Sealord
De geduldige
pi_30474533
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Recht is iets kroms wat verbogen is
  zondag 11 september 2005 @ 02:22:40 #267
242 Pinball
Electric Monk
pi_30474534
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat hij mag winnen omdat er een flink zooitje inzitten die beslist NIET mogen winnen. Dus dan Ralph maar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Maar ik las net een paar keer: "Ralph is een held" of woorden van die strekking, dat vind ik dan weer raar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30474536
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef Rotterdam1908 het volgende:
die roel is wel erg bezopen.... het sneeuwt weer whahaha
was het gestopt dan?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_30474537
whahaha Joost wil een van de maaltijden opeten die bedoeld zijn als avondeten, shoarma
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Viper 4 life
pi_30474538
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef Henk-B het volgende:
SHOARMA
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Even langs Menno voor de saus
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Big dick.
pi_30474542
Hoorde je dat? lieske zei: "Niet doen..." Wat bedoelde ze daarmee?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 11 september 2005 @ 02:23:31 #272
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30474550
quote:
Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Even langs Menno voor de saus
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 11 september 2005 @ 02:23:45 #273
26269 Rotterdam1908
Every moment is another chance
pi_30474553
Roel heeft t wel prima naar zijn zin zo te zien hehe
Girl, you made me go crazy from the first minute I met you
pi_30474554
Lieske zegt niks (de hele avond al) omdat ze zich geintimideerd voelt door Dido (en misschien ook wel nathalie).
pi_30474558
Natalie: we hebben genoeg anders lekkers... we hebben nog chipJES (hoe oud ben je
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

Joost: ik zou wel een paard opkunnen
Dido: een baard???
Joost: nee een paard geen baard
Van sommige mensen snap ik niet dat die van al die miljoenen zaadjes de snelste geweest zijn :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop