ze zouden allemaal gaan kosten en slapen, behalve Roel!!quote:Op zondag 11 september 2005 02:13 schreef Faceoff het volgende:
ze zouden die lui daar in huis eigenlijk eens moeten trakteren op een paar gram wiet.... kijken wat ze dan doen!
Ja die slaapt al uren joh, wel op blijven letten he?quote:Op zondag 11 september 2005 02:17 schreef Henk-B het volgende:
Rikkert ook aan het slapen?
quote:Op zondag 11 september 2005 02:18 schreef lillymoon het volgende:
Ik krijg de kriebels van Nathalie, je moet iemand niet afrekenen op zijn uiterlijk maar die bekken die zij trekt, mijn god wat een ellende.
Zonde!quote:Op zondag 11 september 2005 02:18 schreef Sealord het volgende:
[..]
Ja die slaapt al uren joh, wel op blijven letten he?
Eensquote:Op zondag 11 september 2005 02:12 schreef milagro het volgende:
maar hoe lekker hij ook is, ik denk de hele tijd "mag het licht aan" ... bij hem dan
tja krakert roel is wel wat gewendquote:Op zondag 11 september 2005 02:18 schreef drdolittle het volgende:
[..]
ze zouden allemaal gaan kosten en slapen, behalve Roel!!
haha idd, ben er nog niet uit wat nou erger is, haar kinderstemmetje of haar kindergekkebekkies die ze trektquote:Op zondag 11 september 2005 02:18 schreef lillymoon het volgende:
Ik krijg de kriebels van Nathalie, je moet iemand niet afrekenen op zijn uiterlijk maar die bekken die zij trekt, mijn god wat een ellende.
Zij helemaal happy weerquote:Op zondag 11 september 2005 02:18 schreef HassieBassie het volgende:
Nu Lieske weer bij Roel. En Roel, die vind alles wel best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |