Zo ongeveer wel ja, maar dat kan wisselen per minuut.quote:Op zondag 11 september 2005 01:33 schreef ecclesiastes het volgende:
in de tub, vlnr nathalie, joost, linda, roel, lieske, dido, chantal en ralph, correct?
Ik gok dat Ingrid het eerste zei en menno het 2equote:Op zondag 11 september 2005 01:35 schreef ecclesiastes het volgende:
"we gaan niet neuken hè?"
"nee, alleen lekker slapen."
Ze was straks ook erg happig op Dildo jaquote:Op zondag 11 september 2005 01:35 schreef Showtime het volgende:
Begin steeds meer te denken dat Nathalie ook niet vies van de vrouwtjes is.
Dat was ze echt uren geleden al...quote:Op zondag 11 september 2005 01:35 schreef mr2004 het volgende:
Die Nathalie aardig bezopen ondertussen...
Lelijke krassende ekster.quote:Op zondag 11 september 2005 01:35 schreef Jammie het volgende:
Chantal gooit d'r hoofd maar weer eens naar achteren. "Hahahahaha!"
Wat een kutwijf.![]()
Let it bequote:Op zondag 11 september 2005 01:35 schreef Showtime het volgende:
Begin steeds meer te denken dat Nathalie ook niet vies van de vrouwtjes is.
Bij vrouwen naar mannen transformaties halen ze een reep huid uit de onderarm om daar een piemie van te maken. Ik heb nog geen groot litteken kunnen ontdekken....quote:Op zondag 11 september 2005 01:31 schreef BtheBest het volgende:
Volgens mij heeft niet Ingrid maar Menno een ander geslacht gehad! Hoe langer ik hem bestudeer hoe meer ik overtuig raak.
en 2 dekbedden....quote:Op zondag 11 september 2005 01:36 schreef Brillies het volgende:
Een langen broek nog aan?
Ja en dat weet jij dan weerquote:Op zondag 11 september 2005 01:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bij vrouwen naar mannen transformaties halen ze een reep huid uit de onderarm om daar een piemie van te maken. Ik heb nog geen groot litteken kunnen ontdekken....
Ja echt dus niet hequote:Op zondag 11 september 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat misschien Ralph maar gewoon moet winnen.
Wat lievquote:Op zondag 11 september 2005 01:36 schreef k_i_m het volgende:
piemie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |