Wat doe je dan?quote:Op zondag 11 september 2005 01:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eh eh eh
ik werk met/voor ambtenaren ja, maar ben er de here zij geprezen zelluf geen hoor![]()
je werkt in gemeentehuis.. betaald door overheid..quote:Op zondag 11 september 2005 01:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eh eh eh
ik werk met/voor ambtenaren ja, maar ben er de here zij geprezen zelluf geen hoor![]()
Dammit, ik voelde me al helemaal speciaalquote:Op zondag 11 september 2005 01:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euh ja, ik ben behept met een olifanten geheugen van meer van 500 GB
en da's soms knap iri hoor
en volgens mijn collega's op het ziekelijke af
jah als ik mijn lichaam aan jou verkoop heb jij weer geen geld om te gaan feestenquote:Op zondag 11 september 2005 02:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mister Wiseguy.. je weet dat wel.Feesten
![]()
Dat wordt dan wachten op onze stufiquote:Op zondag 11 september 2005 02:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah als ik mijn lichaam aan jou verkoop heb jij weer geen geld om te gaan feestendus dan kunnen we nòg niet.. bedenk eerst eens iets waardoor we een geldboom kunnen vinden
wat klinken we zielig zoquote:Op zondag 11 september 2005 02:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat wordt dan wachten op onze stufi
De armoedige student.. samen een zakje cup-a-soup delenquote:Op zondag 11 september 2005 02:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat klinken we zielig zo( en typisch studenterig
)
kunnen we geen geld-inzamelings-actie starten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt die door waxxer gedoneerd dan?quote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
De armoedige student.. samen een zakje cup-a-soup delen![]()
ik werk op de helpdesk van een redelijk grote ICT firma die vrij groot is bij de lokale overheidquote:
quick guess but wrong answerquote:Op zondag 11 september 2005 02:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
je werkt in gemeentehuis.. betaald door overheid..
pek / omgaan etc.
ambtenaar
maar dat ben je toch ookquote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dammit, ik voelde me al helemaal speciaal
I hope so..quote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
wordt die door waxxer gedoneerd dan?
in E. !quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
quick guess but wrong answer![]()
zit gewoon in ons bedrijfspand te Eindhoven
Flikkerstad.quote:Op zondag 11 september 2005 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
in E. !
daar zitten meer HO-Fokkers
Ja helaas wel.quote:Op zondag 11 september 2005 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
in E. !
tell mequote:Op zondag 11 september 2005 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
in E. !
quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
I hope so..![]()
.. Doet ie wel, tis zo'n lieverd (slijm slijm..zet er maar ff bij, want anders gaat menstruatie en co. ermee bemoeien)
Mmm, Oracle. Daar weet Brad wel wat van geloof ik. Helpdesk lijkt me wel leuk werk, maar ik weet nergens voldoende vanafquote:Op zondag 11 september 2005 02:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik werk op de helpdesk van een redelijk grote ICT firma die vrij groot is bij de lokale overheid
mijn business unit gaat over het personeel en salaris pakket.
gelukkig weet ik daar functioneel helemaal niets vanaf en dat wens ik ook graag zo te houden
maar aan de technische kant kan ik wel een bijdrage leveren het het oplossen van Oracle meldingen, koppelen van applicaties, Impromptu rapporten maken, bestandsuitwisselen.
Daarnaast verkeer ik dus in de luxe positie dat ik mij als een soort van moederkloek met alles en iedereen loop te bemoeien, deels dus inderdaad door dat olifanten geheugen.
zo kan ik als ik aan het bellen ben met een klant, me toch ook nog weer bemoeien met een vraag die bij een collega is binnengekomen.
![]()
Een beetje van allebei.. en een beetje van maggi.quote:Op zondag 11 september 2005 02:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
helaasch?
je wilde ze verder weg hebben of dichterbij?
*vang*quote:Op zondag 11 september 2005 02:14 schreef Ang3l het volgende:
*hik draai val*
nope en het klikt meer dan dat het is hoor coordinator helpdeskquote:Op zondag 11 september 2005 02:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mmm, Oracle. Daar weet Brad wel wat van geloof ik. Helpdesk lijkt me wel leuk werk, maar ik weet nergens voldoende vanaf
Weet je ook wat van PHP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |