*booty shaked*quote:Op zondag 11 september 2005 01:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shake it shake it! Don;t be afraid to touch
haartjes op zijn buikje zijn cute, maar oksels is too much en onverzorgdquote:Op zondag 11 september 2005 01:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Laten we dat eensch niet doen.![]()
Kom je avnaaf logeren? Neem thiago mee, Gael is al hierquote:
Kom op zeg. Zijn oksels zijn geen oerwouden.quote:Op zondag 11 september 2005 01:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haartjes op zijn buikje zijn cute, maar oksels is too much en onverzorgd![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 01:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Nu mag ik je niet meer..
.
Ik mis het verband even.quote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef petre86 het volgende:
[..]jij komt toch niet naar de efteling
Inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kom op zeg. Zijn oksels zijn geen oerwouden.
quote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef Ang3l het volgende:
Bellen we Beiron en dinges nog op... dinges... met die kip... dinges
kan in z'n oksels ook nergens de liaan terugvinden.quote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kom op zeg. Zijn oksels zijn geen oerwouden.
Weet je wie ik bedoel?quote:
Very temptingquote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je avnaaf logeren? Neem thiago mee, Gael is al hier
Bellen we Beiron en dinges nog op... dinges... met die kip... dinges, die geile kale.... Channon?
quote:Op zondag 11 september 2005 01:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Inderdaad.mannen die hun oksels scheren.
Tatum dagesletquote:Op zondag 11 september 2005 01:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie ik bedoel?
Di nges, met die witte blouse, en die kip, dinges. Met die geile kop, dinges. Kaalgeschoren dinges. Dat model, met die kip. Dinges!!! He, HELP ME DAN OOK FF!!!!!!!
als je het niet kan zeggen of typen mag je het ook zingen hoorquote:Op zondag 11 september 2005 01:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie ik bedoel?
Di nges, met die witte blouse, en die kip, dinges. Met die geile kop, dinges. Kaalgeschoren dinges. Dat model, met die kip. Dinges!!! He, HELP ME DAN OOK FF!!!!!!!
quote:
kijk in yvonne's toiletkastje.. ligt vast nog wel een pakjequote:
Channing met de kip.quote:Op zondag 11 september 2005 01:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie ik bedoel?
Wie? Ik, beiron, gael, thiago, dinges of de kip?quote:
Ik wist dat die opmerking ging komen.quote:Op zondag 11 september 2005 01:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk in yvonne's toiletkastje.. ligt vast nog wel een pakje
*niet intrap*quote:verkapt probeer beav naar de meet te krijgen post
kip het meest veelzijdige stukje vlees, kipquote:Op zondag 11 september 2005 01:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie? Ik, beiron, gael, thiago, dinges of de kip?
Heel het pakketjequote:Op zondag 11 september 2005 01:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie? Ik, beiron, gael, thiago, dinges of de kip?
hier ist alweer voorbij en is de straat alweer droogquote:Op zondag 11 september 2005 01:46 schreef wonderer het volgende:
waarom gaat dat onweer niet weg
Ik wil op mijn pc!
Ik wil ik wil ik wilquote:
Het bliksemt en rommelt hier nog steedsquote:Op zondag 11 september 2005 01:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier ist alweer voorbij en is de straat alweer droog
ik wil onweer!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 01:46 schreef wonderer het volgende:
waarom gaat dat onweer niet weg
Ik wil op mijn pc!
He! Jij was 3 dagen geleden jarig!quote:Op zondag 11 september 2005 01:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil
Zie het als verjaardagskado
Ja? Dus?quote:Op zondag 11 september 2005 01:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
He! Jij was 3 dagen geleden jarig!
je ziet het, stuur het door, het wordt nu in Enschede verwachtquote:Op zondag 11 september 2005 01:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het bliksemt en rommelt hier nog steeds
LOLquote:Op zondag 11 september 2005 01:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil
Zie het als verjaardagskado
Kom maar langs. Gaan we samen Arthur... verwennenquote:Op zondag 11 september 2005 01:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wil onweer!!!!!!
ik heb nog geen onweer gezien! gisterochtend was er wel.. maar bennik doorheen geslapen![]()
laat ik in het weekend nou gelukkig daar niet zittenquote:Op zondag 11 september 2005 01:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je ziet het, stuur het door, het wordt nu in Enschede verwacht
ik sla afquote:Op zondag 11 september 2005 01:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom maar langs. Gaan we samen Arthur... verwennen
okay, 1-0 voor jouwquote:Op zondag 11 september 2005 01:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
laat ik in het weekend nou gelukkig daar niet zitten
zwak argument ambtenaartjequote:Op zondag 11 september 2005 01:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay, 1-0 voor jouw
echter vanuit Veenendaal gezien ligt W wel op de route richting Enschede![]()
Je onthoudt waar ik woonquote:Op zondag 11 september 2005 01:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay, 1-0 voor jouw
echter vanuit Veenendaal gezien ligt W wel op de route richting Enschede![]()
wanneer gaan wij wat doen?quote:Op zondag 11 september 2005 01:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En wanneer gaan wij dat doen?
euh ja, ik ben behept met een olifanten geheugen van meer van 500 GBquote:
Hoe heet ik dan?quote:Op zondag 11 september 2005 01:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euh ja, ik ben behept met een olifanten geheugen van meer van 500 GB
en da's soms knap iri hoor
en volgens mijn collega's op het zieke af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |