Ik ben niet moeilijk (ow wat klinkt dit fout) .. Chinese groente/kip mag ook.quote:Op zondag 11 september 2005 02:11 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
ik hou wel van chineese groente/kip naja alles is goed, behalve champignonsen tomaat
en asperge
en.. okee ik hou me bek.. ik moet nog eten schooieren he
i don't wanna scare them away..
Ah okayquote:Op zondag 11 september 2005 02:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik breng d'r meestal alleen maar mijn werkzame uren door hoor![]()
sorry jongens maar verzoek komt nu op het verkeerde tijdstipquote:Op zondag 11 september 2005 02:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben niet moeilijk (ow wat klinkt dit fout) .. Chinese groente/kip mag ook.
quote:Op zondag 11 september 2005 02:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben niet moeilijk (ow wat klinkt dit fout) .. Chinese groente/kip mag ook.
trs heb jij er niet nog wat ergens hangen?quote:Op zondag 11 september 2005 02:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
.. want volgens mij hebben we die chinese zakjes op voorraad
Ja lekker een beker delenquote:Op zondag 11 september 2005 02:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
delen we de beker? of hoe ?
*slûûûûrp
Ja hoor, we hebben flink liggen teabaggen soupbaggen.quote:Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
trs heb jij er niet nog wat ergens hangen?
kon slechter, maar kan ook beterquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef petre86 het volgende:TRS!! tssk.. watch ur language
d'r zijn kinderen bij![]()
Moe, zat, geil, depri, blij, alles in 1quote:Op zondag 11 september 2005 02:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
moe?
of giet je je nog een keer vol?
( waarom iser niet met een flesje leffe? )
Cool, thanks.quote:
is het daar nog niet wat vroeg voorquote:Op zondag 11 september 2005 02:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geeft Ang3l een bloody mary..
quote:Op zondag 11 september 2005 02:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geeft Ang3l een bloody mary..
doe er wat aanquote:Op zondag 11 september 2005 02:28 schreef wonderer het volgende:
Gebrek aan rijbewijs begint toch wel erg irritant te worden.
Waar werk jij eigenlijk voor? Je hebt zoveel verschillende dingen te doen...quote:Op zondag 11 september 2005 02:27 schreef petre86 het volgende:
ik ben ook moe
en moet morgen nog een uurtje werken ook
11:30 al !!! en dat is wel 3 minuten fietsen van huis!! begeleiden bij een klimwand!! met kids enzo!!!
en uitleggeven
naja
dus ik kondig aan dat ik zo ga slapen ( meeste weten wel dat het dannog ff duurt)
ja want dan doet tie best nog wel een poosje lurken, en als het maar spannend genoeg is ook nog wel even postenquote:Op zondag 11 september 2005 02:27 schreef petre86 het volgende:
ik ben ook moe
en moet morgen nog een uurtje werken ook
11:30 al !!! en dat is wel 3 minuten fietsen van huis!! begeleiden bij een klimwand!! met kids enzo!!!
en uitleggeven
naja
dus ik kondig aan dat ik zo ga slapen ( meeste weten wel dat het dannog ff duurt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |