Noujaaaaaaaquote:Op zondag 11 september 2005 12:01 schreef es70 het volgende:
Go Bengel! Eindelijk weer eens vermakelijk om terug te lezen.
Goedemiddag.
Dat indiceert al afdoende over het normalitere niveau waarin deze reeks zich voltrekt.quote:Op zondag 11 september 2005 12:01 schreef es70 het volgende:
Eindelijk weer eens vermakelijk om terug te lezen.
goed hequote:Op zondag 11 september 2005 12:11 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Dat indiceert al afdoende over het normalitere niveau waarin deze reeks zich voltrekt.!
We kunnen niet zonder je , erg he.quote:Op zondag 11 september 2005 12:11 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Dat indiceert al afdoende over het normalitere niveau waarin deze reeks zich voltrekt.!
*negeerd*quote:Op zondag 11 september 2005 12:11 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
je probeert Nederlands te praten?quote:Op zondag 11 september 2005 12:11 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
nou, je mag wel weer een nieuwe sturen hoorquote:Op zondag 11 september 2005 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet hoe blijvend dit is he.
stuur maarquote:Op zondag 11 september 2005 12:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan je zo wat als bijlage sturen hoor.![]()
Zeg maar hoe je het wil.quote:Op zondag 11 september 2005 12:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, je mag wel weer een nieuwe sturen hoor
uhmmmmmmmm uhmmmm een foto van mijn huisdieren.quote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tulik wel
je snapt wat ik bedoel
grapjasquote:Op zondag 11 september 2005 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhmmmmmmmm uhmmmm een foto van mijn huisdieren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |