Precies. Dus in feite denk ik gewoon dat er geen 2e kelly in het BB huis zit.quote:Op zondag 11 september 2005 19:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als je je dan laat ombouwen van man -> vrouw; dan laat je toch meteen wat grotere tieten implanteren dan die van Dido
Kweenie hoor...quote:
Dit daarintegen niet:quote:Op zondag 11 september 2005 08:25 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn echt wel vrouwenhanden.
![]()
Misschien vond Dido het resultaat van de hormoonkuur voldoende en heeft ze niet gekozen voor implantaten?quote:Op zondag 11 september 2005 19:14 schreef HuHu het volgende:
Als je je dan laat ombouwen van man -> vrouw; dan laat je toch meteen wat grotere tieten implanteren dan die van Dido
Hmm, dan gaat deze vlieger niet op helaas.quote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef phileine het volgende:
chantal heeft plannen om zwanger te worden en klaagt dat ze over 5 dagen ongesteld moet worden. Dus die lijkt me in ieder geval ook niet. Die opmerking van Ingrid was wel raar ja... voor een vrouw van haar leeftijd is het toch wel heel ongebruikelijk om een hysterectomie gehad te hebben. En vooral omdat ze het zo nonchalant zei. Tenzij het natuurlijk gewoon een flauwekul antwoord was op een flauwekulvraag.
Wie is Leroy?quote:Op zondag 11 september 2005 14:10 schreef caradoc het volgende:
Wie weet is leroy wel de omgebouwde, want wie zegt dat deze persoon zich al in het huis begeeft?
Nee hoor, Tanja wordt nog steeds veelvuldig besproken.quote:Op maandag 12 september 2005 07:59 schreef danielluh het volgende:
dit houdt de gemoederen wel bezig en de aandacht is iig af van tanja, de stunt is iig gelukt van john de mol
Ok heb ff gecheckt op schoolbank en kwam daar die foto ook tegen, damn als er dan toch een in zou zitten zou ik inderdaad voor dido gaan... Ingrid lijkt me sterk, ze is wat groffer maar dat komt door de sport.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |