abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30610112
Dat topic is alweer dicht, laten we maar stoppen
pi_30612392
Ze heeft me geaccepteerd !

Ik zet het gesprek hier dalijk neer
pi_30612661
Ik ook
pi_30612669
kevin... zegt:
Jij staat op internet !
·$29;; LoTTe .. } mY Du$shii viR Di LeVunTjuH {MoOws ToPgoZeRRR!@} {LiLLy mii SgaTjUh }{ zegt:
wheet iick
- kevin... zegt:
Al gehoord van de andere mensen die je hebben toegevoegd
- kevin... zegt:
je bent ram beroemd geworden
·$29;; LoTTe .. } mY Du$shii viR Di LeVunTjuH {MoOws ToPgoZeRRR!@} {LiLLy mii SgaTjUh }{ zegt:
Jah mrr iick weet nOg steeds ni whaar die fotows staan
- kevin... zegt:
jaaa.. Op zo'n site waar ze Breezers best wel belachelijk maken.. weet je wat een breezer is ?
jah...
mrr heb jij die link dang?
- kevin... zegt:
nou ze vinden jou dus een grote breezer
- kevin... zegt:
nop
KaN me ni schele
jah je lult njij hebt die link wel
niemand wiL dat verTelleN
- kevin... zegt:
Je sugababes
iick heb geen Sugababes\
- kevin... zegt:
dan is dat zo'n andere site
Kann ni, ik set mijn fotows tog nie online
- kevin... zegt:
Nou weet je dat zeker !? want ze staan overal
Whaar dan..
- kevin... zegt:
op internet !
Jha daar heb iick wat aan
- kevin... zegt:
ja meer weet ik ook niet
jje lult uiT je nek
- kevin... zegt:
maar kun je mij dat ook zo leren breezer typen
- kevin... zegt:
Ik ben geen giraffe
- kevin... zegt:
waar kom je eigenlijk vandaag misschien weet ik dan wel meer
jjij bent neT sown sielige inTernet nerd als all die andere
- kevin... zegt:

iick woon in sittard..
Ma heb jje nog wat nuttigs te melden andErs gha ick je verwijdere
- kevin... zegt:
jewel
- kevin... zegt:
woon je echt in sittard ? of noem je mijn woonplaats op
hOeso
Goszer woOn jij inn sittArd
kevin vroomen
- kevin... zegt:
wehehhe
Onthou miJn naam
jje zult Me vaKer tegeKome kneus
- kevin... zegt:
cool je komt ook nog eens uit mijn buurt

Verhaal met een wending !!!!!!!!!
Of ze liegt
pi_30612698
quote:
I know I'm little bit flaky, but they make me. zegt:
Heej
Wat leuk dat ik je eindelijk spreek
Wie ben jji dan
Ik heb je foto's gezien
ben een groot fan van je
heb je er wel eens aan gedacht om model te worden?
Whaar heb jje mn Fotoows gesien
Sugababes
iick hebb geen Suagababes
kennelijk wel, ik heb ze daar ttoch echt zien staan, samen met je email.
ik ben van elite
Vna wat?
Elite, het modellenbureau
fOcking pedofiel verkr8er optieFe jiJ bent Net als dii Andere lui
stoMme kankermOngool
Huh?
Ik ben een vrouw

Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
Ik ben een vrouw

pi_30612830
Ik win. Bij mij zei ze het minste
pi_30612937
Bij mij het meeste
Maar komt ze nu echt !!! uit Sittard ?
Kan iemand me een link geven waar die foto's vandaag komen ?
Als ze echt uit Sittard komt lach ik mij kapot !
pi_30613004
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:04 schreef Chanandler het volgende:
Oja, ze heet lotte, en d'r msn is lotte-_-@hotmail.com
Pas eens een link waar je de foto's vandaag hebt
pi_30613075
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_30613101
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:11 schreef Rhanna het volgende:
Ik win. Bij mij zei ze het minste
Juh bentt dan ook een viezze Ped0W! Denck iick
pi_30613184
Een vrouw ja

Dus een pedoWWfi3ler!n. ofzo.
  donderdag 15 september 2005 @ 20:24:39 #187
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_30613205
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Pas eens een link waar je de foto's vandaag hebt
ik heb ze gevonden op limewire
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
pi_30613333
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:24 schreef Chanandler het volgende:

[..]

ik heb ze gevonden op limewire
Stel je voor ze komt echt uit mijn buurt
Al denk ik dat ze liegt
pi_30613378
ik ben van elite
Vna wat?

Ze weet niet wat elite is
  donderdag 15 september 2005 @ 20:31:04 #190
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30613431
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:45 schreef Chanandler het volgende:

[..]

[afbeelding]
T zal je dochter maar zijn
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30613468
Aangezien emailadressen plaatsen eigenlijk niet mag (zie OP):
quote:
Wat niet mag!
Emailadressen plaatsen
Zal ik nog éénmaal een oude bekende uit de mottenballen halen :

pi_30613524
Rhanna vraag eens aan haar waar ze vandaan komt !
Ik moet het gewoon weten
pi_30613674
Ze heeft me geblokt
Maar ik had het graag gedaan voor je hoor
VInd je niet dat ik het subtiel aangepakt heb?
pi_30613848
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:37 schreef Rhanna het volgende:
Ze heeft me geblokt
Maar ik had het graag gedaan voor je hoor
VInd je niet dat ik het subtiel aangepakt heb?
hehe jewel hoor.
Alleen ik moet het weten
pi_30615198
$29;; LoTTe .. } mY Du$shii viR Di LeVunTjuH {RaMOn HVJ !@} {LiLLy mii SgaTjUh }{ zegt:
Wat doe jje nog online in me lijst
- kevin... zegt:
ik ben online
- kevin... zegt:
cool maar waar woon je dan in sittard precies
·$29;; LoTTe .. } mY Du$shii viR Di LeVunTjuH {RaMOn HVJ !@} {LiLLy mii SgaTjUh }{ zegt:
Jha ga iick aan jouw neus hange
·$29;; LoTTe .. } mY Du$shii viR Di LeVunTjuH {RaMOn HVJ !@} {LiLLy mii SgaTjUh }{ zegt:
mha iick wil eignlk wel wete waarom jje me hebt toegevoeg
- kevin... zegt:
ik vind best vet en toevallig
- kevin... zegt:
omdat , dat moest van al die mensen
- kevin... zegt:
dus ik heb dat zo gedaan
welke mense
- kevin... zegt:
die jou ook al hebben toegevoegd
NaH
snap dr gEen hOl van
- kevin... zegt:
ze willen jou ook bij het modellen bureau
..egt?
- kevin... zegt:
ja
iick dagt dat dii nep was enso
- kevin... zegt:
Nee die is echt !
- kevin... zegt:
van Elite
oja en hOe heet dat buro dan?
oh..
- kevin... zegt:
Dit was allemaal zo een test om te kijken hoe je zou reageren want misschien zit er zelf meer in dan foto's maar ook films !
Dus all die mense die mij tOevoege kennen jullie/?
- kevin... zegt:
ja
ben jij ook van die burO/?
- kevin... zegt:
ja die mensen hebben mij juist aangeraden en verteld dat ik contact op moest nemen , en msn is de toekomst he dus zo doen wij dat
hmm Okee als dat so iss..
- kevin... zegt:
die mevrouw die je eerder heeft gesproken heeft nog goede info voor je
wat dhan allemaalL?
- kevin... zegt:
ze verteld je precies hoe je in contact komt met alles en zorgt dan voor een fotoshoot
- kevin... zegt:
dus je kwam uit sittard he. straat en nummer ?
- kevin... zegt:
dan sturen wij binnekort een brief
Jha iick gha me straat nie geve
- kevin... zegt:
meer info is niet van belang
ick geloof je opsig wel maar dat doe iick sowieso ni
- kevin... zegt:
aha dus je ziet er niks in om fotomodel te worden ?
jwel...
- kevin... zegt:
aha anders praat eens met die mevrouw en denk er goed over na
okeej
mr die is nii o msn
- kevin... zegt:
die komt wel
Okee hoe heet sij dan
- kevin... zegt:
I know I'm little bit flaky, but they make me op msn
Jha maar int egt
- kevin... zegt:
zelf weet ik het zo niet ze hebben me doorverwezen en moest je overhalen en doorverwijzen naar ze. dat is mijn werk voor dit soort bureau's
humm
sal dna wel..
- kevin... zegt:
ja
Enn wat moet iick doen dan
alss ik daar ga werke enso
- kevin... zegt:
foto's maken
ohja
- kevin... zegt:
en misschien wel een rol in GTST in de toekomst we hebben een rol open liggen als de nieuwe nina
- kevin... zegt:
vraagje hoe oud ben je precies
18 . .
- kevin... zegt:
perfect !

- kevin... zegt:
juiste leeftijd die we zoeken
- kevin... zegt:
dus denk er maar goed over na allemaal , dan horen wij het wel

Stuk van een gesprek
pi_30615295
chandaller hebbie nie de verkeerde mail gepost
of is ze gewoon te dom om google te gebruiken
  donderdag 15 september 2005 @ 21:29:48 #197
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_30615531
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:22 schreef C2C het volgende:
chandaller hebbie nie de verkeerde mail gepost
of is ze gewoon te dom om google te gebruiken
Ik snap je niet
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
pi_30615733
14-9-2005 23:26:54 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) hey
14-9-2005 23:27:06 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! Hoi?
14-9-2005 23:27:11 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) alles goed?
14-9-2005 23:27:31 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! Wie was jij ooka lweer?
14-9-2005 23:27:37 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) matthijs
14-9-2005 23:27:44 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) maar je kent me niet
14-9-2005 23:27:46 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F)
14-9-2005 23:27:48 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) nu wel trouwens
14-9-2005 23:28:01 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! hoe kom je aan mun adres dan?
14-9-2005 23:28:15 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) waar denk je dat het vandaan kan ?
14-9-2005 23:29:04 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! euhm...weet iick niet
14-9-2005 23:29:08 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! hoe dan
14-9-2005 23:29:18 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) geen profielen ofzo?
14-9-2005 23:29:28 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) sites ofzo?
14-9-2005 23:30:00 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! Neej :S
14-9-2005 23:30:20 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! mah mn adres staat overal vlgns mij want iedereen vOegt mii toe enso..
14-9-2005 23:30:30 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) vaa
14-9-2005 23:30:31 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) vaag
14-9-2005 23:30:45 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) vind je het erg dan?
14-9-2005 23:30:51 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) anders dan verwijder ik je weer
14-9-2005 23:30:59 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) (liever niet natuurlijk)
14-9-2005 23:31:26 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! brb
14-9-2005 23:34:57 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! ben iick weer
14-9-2005 23:35:13 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! iick vin het raar dAt ieDereen oPpens mn adres HeeFt
14-9-2005 23:35:28 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) oh
14-9-2005 23:35:30 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) ach..face it
14-9-2005 23:35:39 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) accepteer ze dan nie
14-9-2005 23:35:53 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! Jah makkelyk
14-9-2005 23:36:10 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) mag je cam aan?
14-9-2005 23:36:12 Je hebt (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) uitgenodigd om uitzenden met de webcam te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging Annuleren (Alt+Q).
14-9-2005 23:36:15 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) heeft je uitnodiging om uitzenden met de webcam te starten, afgewezen.
14-9-2005 23:36:16 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! Neej
14-9-2005 23:36:19 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) nee dus
14-9-2005 23:36:20 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! ik ken jj nie
14-9-2005 23:36:45 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) ben jij dat op die foto?
14-9-2005 23:36:55 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! Jah..
14-9-2005 23:37:06 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) links of rechts
14-9-2005 23:37:27 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! Regts ben ick
14-9-2005 23:37:32 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) oke
14-9-2005 23:37:55 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) En hoe oud ben je ?
14-9-2005 23:38:15 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! iick ben 18 jij?
14-9-2005 23:38:50 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) ook
14-9-2005 23:39:00 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) Heb je ook foto waar je helemaal op staat?
14-9-2005 23:39:37 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! Neej
14-9-2005 23:40:38 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) gezellig gesprek dit
14-9-2005 23:40:39 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) zeker druk ?
14-9-2005 23:40:56 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! Goszer jij voegt mij toe
14-9-2005 23:41:23 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! als jje verwagt dat iick je fotoows ga sture ofzo heb je dat mis
14-9-2005 23:41:35 bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) wow...kort lontje
14-9-2005 23:41:56 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! f0ck jou goszer ben je homo ofso
14-9-2005 23:42:03 (F) (H) *LoTjUhh* (H) (F) bl0kkie || al is het maarrrr voorrrr even, laat je trrroublles achterrrrwegen <--- rollende R ! iick ga je blocke have a nice life

Dan ook maar hele gesprek posten !!
Fingerspitzgefühl
pi_30615772
TLK, heeft ze ook een webcam?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')