Was het volgens mij ook, van dat Belgische blad HUMO. Had ik ooit eens ergens gelezen, maar weet niet meer waar......quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef Roi het volgende:
[..]
Omg zeg alsjeblieft dat dit een grap is![]()
!!
Opelquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef taart het volgende:
OMG:
Kben ook nen supertuner, hier mijn volledig getunde Opel Corsa 0.8!!!!!!! Met rode binnenbekleding en een installatie van om en bij de 50Wat!! Nu nog andere velgen, en hij is compleet! Kheb een paar keer meegedaan aan tuningmeetings, ma tis nie echt mijn ding, echte tuners rijden me Corsa! Respact 2 all my Corsa friends!!
[afbeelding]
Je genotsstaaf zekerquote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef the_legend_killer het volgende:
http://www.sugababes.nl/;;*mOkkeltJee/pics
ik vind haar een eng wijf
Ze wilt altijd vanalles van me
Hey je hebt die foto weer weggehaald op die site?quote:Op zondag 11 september 2005 00:28 schreef Beach het volgende:
Ik heb onze Zoolander lookalike een bericht gestuurd met de link naar hij en Zoolander op de foto![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 00:28 schreef Beach het volgende:
Ik heb onze Zoolander lookalike een bericht gestuurd met de link naar hij en Zoolander op de foto![]()
Geen ideequote:Op zondag 11 september 2005 18:28 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Hey je hebt die foto weer weggehaald op die site?
rozenkranzen bij jongnens zijn ZO foutquote:Op zondag 11 september 2005 14:12 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Was het volgens mij ook, van dat Belgische blad HUMO. Had ik ooit eens ergens gelezen, maar weet niet meer waar......
Edit: kennen jullie deze al: http://www.superdudes.nl/ChiLoSz/pics ?
Zet ff een dubbele punt tussen de / en ChiLoSz ... anders werkt 'ie niet![]()
www.superdudes.nl/CJgangsterquote:Op zondag 11 september 2005 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Beach pas me je superdudes eens
Ah, jij bent mijn Wannabe dusquote:
nope... chocomel sletjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |