quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar ik heb wel even topicreport geplaatst voor de doodsverwensing van whoops, ik neem aan dat ze daar niet mee wegkomen.
Dat is meer dan 3 posts per minuut ongeveer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Joh, in slowchat zit je zo aan de 200 posts per dag, kan zo in een uurtje.![]()
Het zegt dus geen bal.
odat, kijk als je nu Arcee was, dan zou ik er over denken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dit: [afbeelding]
Dat betekend dat er een MSN adres in m'n profiel staat. Je kan me dus zo toevoegen als je dat wilt.
Maar ik ben nu offline, want ik ga er van tussen.
dat denk je jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Zolang die trein niet rijdt gebeurt je niets...
Alleen ik?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Dat is meer dan 3 posts per minuut ongeveer.
Alleen jij haalt dat in een uurtje![]()
Schat... ik ben geen nepkloon. Ik heb slechts een user-icon wat lijkt op die van Arcee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
odat, kijk als je nu Arcee was, dan zou ik er over denken.
Nu als een nepkloonmwa moet ik er goed over denken.
Het wordt er niet beter op, die nep-klonen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
odat, kijk als je nu Arcee was, dan zou ik er over denken.
Nu als een nepkloonmwa moet ik er goed over denken.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen ik?Dat is teveel eer. er doen een paar goeien mee
![]()
Omg, je post altijd als HuHu ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Schat... ik ben geen nepkloon. Ik heb slechts een user-icon wat lijkt op die van Arcee.
Maar toch, dat haal je echt niet in een uur.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen ik?Dat is teveel eer. er doen een paar goeien mee
![]()
1. Zie het usernummer. Newbie's en kutklonen zitten boven de 120000quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg, je post altijd als HuHu ?
Nouja als je maar lol hebt.
Ik zal zo eventjes teruglezen...quote:
200? Uhm , jawel hoor, is te doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:08 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Maar toch, dat haal je echt niet in een uur.
Heb je geen leukere namen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
1. Zie het usernummer. Newbie's en kutklonen zitten boven de 120000
2. Zie m'n postgeschiedenis.
3. Ik post ook wel eens als:
HuHu
e
n
z
.
Ik wou het al niet zeggen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
erg orgineel is ie ookal niet.
Aantal posts: 63368 (gemiddeld 57 per dag)quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
200? Uhm , jawel hoor, is te doen![]()
Ik geil alleen niet zo op aantallen, dus hou het niet in de gaten.![]()
Wie zei dat ik dat nu nog doe? Maar kan het wel, en daar ging het om.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:13 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Aantal posts: 63368 (gemiddeld 57 per dag)
tja, ze zouden eens zelf nadenkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie zei dat ik dat nu nog doe? Maar kan het wel, en daar ging het om.
Ga het trouwens niet bewijzen.
Kortzichtig die onzin usertjes
Ben jij indahnesia.com wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |