Nou ja, je mede-users aangevenquote:
Maar Bengeltje...quote:
ja weetikveel hoe een ouwe lul die nooit wat te doen heeft en dan maar de hele dag gaat zitten posten praatquote:
En nu mag je weer optiefenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
ja weetikveel hoe een ouwe lul die nooit wat te doen heeft en dan maar de hele dag gaat zitten posten praat![]()
Ik ken Arcee, en daarbij dat ik hoofdzakelijk in GCSC post wil niet zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar Bengeltje...
hoe wil jij mij kennen als je niet buiten de GCSC komt?
Dan was de vraag: "ken ik jou?" dus eigenlijk retorisch.
Je zegt dat hij nooit wat te doen heeft? Kan je dus alleen weten als je zelf niets te doen hebtquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
ja weetikveel hoe een ouwe lul die nooit wat te doen heeft en dan maar de hele dag gaat zitten posten praat![]()
Ik ben man, 19 jaar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ken Arcee, en daarbij dat ik hoofdzakelijk in GCSC post wil niet zeggen
dat ik geen andere topics lees.
U bent kortzichtig meneer, u ben wel een meneer(tje) ?
Ze hebben zich totaal niet ingeleefd in hun rol, da's wel duidelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zegt dat hij nooit wat te doen heeft? Kan je dus alleen weten als je zelf niets te doen hebt
en hem naloopt, beetje zielig he.
ik ga straks weer naar Almere toe..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik verwachtte dus serieus Rotterdamanyway
goedenavond
Als je meer dan 100K posts hebt en de dagcijfers & statistieken maakt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zegt dat hij nooit wat te doen heeft? Kan je dus alleen weten als je zelf niets te doen hebt
en hem naloopt, beetje zielig he.
Opscheppertquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga straks weer naar Almere toe..
Als jij dat nu ook eens deedquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef whoops het volgende:
Maargoed jongens...
* indahnesia.com gaat maar eens even een sneltrein koppen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |