En we hebben ook nog de HeHequote:
Is toch leuk?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:43 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja... ik blijf niet in en uitloggen
Ik beschik trouwens ook over vele *u*u variatiesquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En we hebben ook nog de HeHe![]()
[..]
Is toch leuk?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:43 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja... ik blijf niet in en uitloggen
ARCEE IS EEN KLOON VAN HoHo En HaHa en HuHu!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:43 schreef HoHo het volgende:
[..]
Ach vooruit... nog 1 keer dan maar.
Hier wel, gisteren ookal , vanmiddag rommelde het even, nouja tegen vijf uur.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, maar dan nog hou ik me lekker rustig
Ik ga zo maar eens lekker naar buiten, van onweersbuien is hier geen sprake
Dat ís een tijdje al zo geweestquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, daarom denk ik zelf dat het niet lang zal duren voor de users echttegen die topic kunnen zeggen, gewoon vastplakken bovenaan en slotje erop zodat alleen de dagstanden gepost kunnen worden
![]()
Tja misschien breng ik ze nou op deze idee maar daar hebben ze mij zeker niet mee
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik beschik trouwens ook over vele *u*u variaties
Arcee is helemaal niet online manquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
ARCEE IS EEN KLOON VAN HoHo En HaHa en HuHu!!!
GMTAquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt omdat je dan veel beter overzicht hebt op de standen
Kortom, van mij mogen ze dat wel weer doen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga je maar eens aangeven bij de admins![]()
Ik mis de HeHe nogquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
ARCEE IS EEN KLOON VAN HoHo En HaHa en HuHu!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ja hee, doe dat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga je maar eens aangeven bij de admins![]()
preciesquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Arcee is helemaal niet online man![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef qu63 het volgende:
live vanuit:Hai quSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef qu63 het volgende:
live vanuit:Ik verwachtte dus serieus RotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway
goedenavond
Nouja zegquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef es70 het volgende:
'T niveau is me hier veel te hoog, ben d'r weg van.
Hier:quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik mis de HeHe nog
Anyway, wat is het nut hiervan![]()
Sorry dan ben ik even in de war met een andere forumquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja hee, doe dat.
Ze weten ervan.
Klonen is toegestaan jongen.
Dat moet je toch weten, je komt hier al langer dan mij.
Het is weer weekendquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef es70 het volgende:
Dacht meer aan negeren die handel, maar dat werkt ook niet altijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef es70 het volgende:
Mij welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |