best lang. dunkt mie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik had gister (dacht ik) er wat van gezegt, mja ze gaan even goed door om die topic vol te spammen.
Ben benieuwd hoelang deze reeks nog gaat duren..
Het is al een keer geweest dat de users niet meer mochten posten in dat topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
best lang. dunkt mie.
Vind het nogal trollerig
Ze mogen die nepkloons dan wel even eruit gooien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is al een keer geweest dat de users niet meer mochten posten in dat topicomdat het alleen maar werdt vol gespamt
![]()
ach ja.. alles voor de cijfers hequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik had gister (dacht ik) er wat van gezegt, mja ze gaan even goed door om die topic vol te spammen.
Je had wel gelijk hoor. Ik vind het ook af en toe te gek. Vooral écht off-topic gaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toen vond ik het wel een handig topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is al een keer geweest dat de users niet meer mochten posten in dat topicomdat het alleen maar werdt vol gespamt
![]()
Ach, als een modje ermee begint is het naar mijn mening vragen om jankende mods en users.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je had wel gelijk hoor. Ik vind het ook af en toe te gek. Vooral écht off-topic gaan
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze mogen die nepkloons dan wel even eruit gooien.![]()
HiHiquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef HaHa het volgende:
[..]
Hoe sommigen het toch doorhebben.
Onbegrijpelijk.
Idd, zie het nut niet van in maar oke.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja.. alles voor de cijfers he![]()
Dat bedoel ik dus, daarom denk ik zelf dat het niet lang zal duren voor de users echtquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je had wel gelijk hoor. Ik vind het ook af en toe te gek. Vooral écht off-topic gaan
ach ja.. ik doe ook mijn ding maar, en een dag als deze, met wat leuk weer.. dan wil het wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, zie het nut niet van in maar oke.
Ik hou me nu lekker rustig
Klopt omdat je dan veel beter overzicht hebt op de standenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Toen vond ik het wel een handig topic
HoHoquote:
Idd, maar dan nog hou ik me lekker rustigquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja.. ik doe ook mijn ding maar, en een dag als deze, met wat leuk weer.. dan wil het wel.
Ach vooruit... nog 1 keer dan maar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:43 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja... ik blijf niet in en uitloggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |