Nee, dat heb ik ook nooit gezegdquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb jij de filmpjes van nieke en mij helemaal niet nodig
da's ook saaiquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen een goed potje sex blijf ik voor wakker, maar dat valt dan in mijn ogen meer onder 'spel' dan onder 'sport'.
ik heb een zelfde soort realiteit, maar dan andersquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook nooit gezegd. Ik heb genoeg aan mijn fantasie en de vaardige handen van mijn minnaar (en dat dan niet tegelijkertijd, dan denk ik niet buiten de deur
).
Als je sex saai vindt doe je iets niet goedquote:
ik bedoel alleen daar voor wakker blijvenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je sex saai vindt doe je iets niet goed. Ik kan een hoop zeggen over sex, maar niet dat het saai is...
Niks mis mee, toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb een zelfde soort realiteit, maar dan anders
Mwoa, te gecompliceerd verhaal voor nuquote:
Nou, daarvoor wakker blijven kan soms zeer zeker de moeite waard zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik bedoel alleen daar voor wakker blijven
Sowieso, als je moet wakker blijven voor sex dan doe je het al niet goed
'K geloof dat ik het wel begrijp hoor (iig ten dele)quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, te gecompliceerd verhaal voor nu
Ik dacht altijd dat je daar als vrouw niet voor wakker hoefde te blijven...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, daarvoor wakker blijven kan soms zeer zeker de moeite waard zijn.
Imageshack is een )(*&^$%@&*()_@$#%^&()&^$#%^& sitequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:23 schreef Chilli het volgende:
Kim Clijsters irl wel een mooie meid.....
[afbeelding]
kan wel zijn....... maar vast niet zo mooi als:
[afbeelding]
Maria Sharapova!
Lekker doorslapenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je daar als vrouw niet voor wakker hoefde te blijven...
Ik bedoel, wat is er nou heerlijker dan zachtjes wakker gevingerd worden?
Werkt inderdaad voor geen meterquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Imageshack is een )(*&^$%@&*()_@$#%^&()&^$#%^& site
host of provider kan ik het niet noemen
dat denken mannen maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je daar als vrouw niet voor wakker hoefde te blijven...
Ik bedoel, wat is er nou heerlijker dan zachtjes wakker gevingerd worden?
waarom gebruik je dan ook geen photobucket?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Imageshack is een )(*&^$%@&*()_@$#%^&()&^$#%^& site
host of provider kan ik het niet noemen
Ik gebruik pBasequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom gebruik je dan ook geen photobucket?
veel plezierquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nu ga ik er vandoortot morgenmiddag
Hey, moar das tof joah!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga vanavond naar een vet fest met house en andere boenkeboenk, en er wordt verwacht dat ik MOOIE foto's ga maken.... WEL eos mee dus, en GEEN standaardlenzen.. Ben zeer benieuwd (en ook wel een beetje beducht voor m'n gear)
Zal vast wel weer wat achter zitten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:49 schreef Renesite het volgende:
http://www.herejezus.nl
Toffe host voor eenmalige sms activatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |