tuurlijk en dan ga ik gewoon zijn pa aanvallen die zich niet kan verdedigen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lees je eigen TS nog eens goed door. Aan jou valt geen eer meer te behalen![]()
Jouw moeder is een hoer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef Mescalino het volgende:
Maar kunnen jullie ook nog iest orgineels bedenken dan allen maar mijn pa aan te vallen?
Omdat het een kutkneus is, net als jijquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef Mescalino het volgende:
die zich niet kan verdedigen.
'iest'quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef Mescalino het volgende:
Maar kunnen jullie ook nog iest orgineels bedenken dan allen maar mijn pa aan te vallen?
Kuthoer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:24 schreef Mescalino het volgende:
Mijn moeder kreeg er tenminste nog geld voor.
Ja, ga effe ontopic posten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:38 schreef Wishjuh het volgende:
Ehmm Poindexter, laat ons eens lekker in onze waarde. Ik persoonlijk vind deze BB juist erg kewl.. werkt verslavendEn ik heb geen psychiater nodig.. raar he?
Mod gespot, dus hopelijk houdt dit snel opquote:Zucht, houd dit nu nooit op?
Rot op, kutuser.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:44 schreef Pinball het volgende:
Mod gespot, dus hopelijk houdt dit snel op
Oh, ja vergeet ik steeds. Jij mag niet in dat kutOO meekotsenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:46 schreef APK het volgende:
Rot op, kutuser.
Anders moeten wij in andere topics kotsen.![]()
Kut zeg, en het begon nog wel zo goedquote:
Trek een nummertjequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef Mescalino het volgende:
Nou kom maar op mat al die beledigingen over hoe dom ik wel niet ben.
Dan doe ik meequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:21 schreef Zun het volgende:
Kostelijk! Ik denk dat ik ergens in een Babylon 5 forum ga posten dat ik het helemaal geen leuke serie vind ofzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |