quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die vader van je weet wel wie een terugval heeft, dan gaat ze er misschien nog uit en komt Leroy.
Volgens mij is dat wel waar, want bij BB1 keken veel mensen enkel 's avondsquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:08 schreef milagro het volgende:
je kijkt nu alleen veel meer ms?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Roel vroeg hoe hij de kaarten wilde maken.
"Nee ik heb een manier bedacht om zonder te spelen. Echt"
Ik weet er alles van. BB2 heb ik zo ongeveer non stop gevolgd aangezien in een paar maanden plat moest liggen en Mr.Zap had.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap jouw ergernis niet in deze, in BB1 en 2 was het echt niet anders, hoor
spelletjes spelen, urenlang niets doen, hangen, lamlendige gesprekken.
je kijkt nu alleen veel meer ms?
de kip heette turbo... omfgquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:11 schreef Pinball het volgende:
Weer dat kutkipverhaal van Dido
Langzaam begint de glans van Dido te vervagen, ik denk niet dat ze uiteindelijk lang houdbaar blijkt.
Die heeft haar beste tijd er ook wel gehad...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:11 schreef Pinball het volgende:
Weer dat kutkipverhaal van Dido
Langzaam begint de glans van Dido te vervagen, ik denk niet dat ze uiteindelijk lang houdbaar blijkt.
In 1 van die 34 commentaar-topiocs staat een oplossingquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:11 schreef Pardoes- het volgende:
zal al wel besproken zijn, maar ik heb geen zin om me in te lezen in de afgelopen 34 commentaar-topiocs: Haperen de vergrootte streams in BBStream alleen bij mij zo? of hebben meer daar last van?
aaahquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. BB2 heb ik zo ongeveer non stop gevolgd aangezien in een paar maanden plat moest liggen en Mr.Zap had.
Ik heb/had alleen de stille hoop dat het dit keer beter zou gaan
De verrassing van BB geen alcoholquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:15 schreef sannuh het volgende:
ja volgens mij wordt het vanavond wel "wild". Iedereen heeft het over de drank.
BB geef ze muziek pleaaase!
Ik hoop dat ze genoeg alcohol besteld hebben... maar dat zal wel weer niet.... kapitein éénbeen bemoeide zich nogal met de bestellingquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:15 schreef sannuh het volgende:
ja volgens mij wordt het vanavond wel "wild". Iedereen heeft het over de drank.
BB geef ze muziek pleaaase!
Bedankt man...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
In 1 van die 34 commentaar-topiocs staat een oplossing
Dat irriteerde me net ook al ja. Ik vond Linda ondanks haar accent best aardig, maar vandaag is ze wel erg aan het zeuren over het gebrek (!) aan eten en drinken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:15 schreef teamlead het volgende:
linda heeft alcoholtekort blijkbaar.... blijft maar zeuren over wanneer de boodschappen komen
Kapitein éénbeen wordt een beetje een zeurpietquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze genoeg alcohol besteld hebben... maar dat zal wel weer niet.... kapitein éénbeen bemoeide zich nogal met de bestelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |