Ik heb serieus moeite om me iets van vorige week te herinneren. BB1 is echt een hele verre echo die ik allleen op google kan laten herlevenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:24 schreef Tinkerbell het volgende:
eh.. BB1 en 2? Die herinneren we ons niet meer? Dat was pas saai en die waren pas lui.
Ingrid zie ik zo nu en dan wel roken. Volgens mij zijn zij, Menno en Nathalie gezelschaprokers.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:19 schreef Kolomo het volgende:
Wie roken er eigenlijk niet?
Ralph niet geloof ik, Lieske niet? Rob? Joost? Ingrid? Kan best dat ik nu namen noem van mensen die wel roken, zo goed heb ik er niet op gelet... En er zullen vast nog wel een paar niet-rokers zijn toch? Wie weet het?
Dat kan je wel zeggen ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef lennardn het volgende:
Het zeikt hier van de regen in Rhoon, net onder rdam. In huis lopen ze nog met bikini's
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:25 schreef Kokstra het volgende:
Joost: "Vanavond heb ik een heel leuk entertainmentprogramma!"
je drinkt toch niet teveel?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb serieus moeite om me iets van vorige week te herinneren. BB1 is echt een hele verre echo die ik allleen op google kan laten herleven![]()
Circus Valium deel 2 misschien......met uwe gastheer...Frans Flok..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:25 schreef Kokstra het volgende:
Joost: "Vanavond heb ik een heel leuk entertainmentprogramma!"
Nee hè.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef Zapje het volgende:
[..]
Circus Valium deel 2 misschien......met uwe gastheer...Frans Flok..![]()
Vandaar het woord "nog". Ondertussen is het ook hier (zachtjes) begonnen met regenen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:26 schreef lennardn het volgende:
Rotterdam droog ? Man ik zit hier op 8 km van Rdam en het zeikt als een gek.
ammateuerquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef Gert het volgende:
sjeezus wat een hoop post achter elkaar ik lijkt jalla wel ik ga er maar meestoppen want dit is ook niet normaal meer boekje lezen ofzo doei
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef Flakkie01 het volgende:
Zo net terug met mijn vriendin met een pretecho van onze baby en we weten wat het is![]()
maar ik heb niet het gevoel dat alles verpest is. Het was![]()
Geen smaak de mooiste vrouwen lopen langs de Copacabana Brazilie Rio.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:17 schreef Pinball het volgende:
Volgens Ingrid wonen de mooiste vrouwen in Tsjechië
Laat me raden, jullie krijgen wel een jongetje?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef Flakkie01 het volgende:
Zo net terug met mijn vriendin met een pretecho van onze baby en we weten wat het is![]()
maar ik heb niet het gevoel dat alles verpest is. Het was![]()
nog 19 weken ongeveerquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:38 schreef Day het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Moeten jullie nog lang wachten?
Linda! Rookt die?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ingrid zie ik zo nu en dan wel roken. Volgens mij zijn zij, Menno en Nathalie gezelschaprokers.
Ralph, Lieske, Rob en Joost roken helemaal niet. Dido, Chantal, Roel en Tanja roken. Ik weet niet of Rikkert rookt eigenlijk.
(ik vergeet iemand, maar heb geen idee wie)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, jullie krijgen wel een jongetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |