abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30452990
Richards en Sheen hertrouwen
door onze redactie
AMSTERDAM - Charlie Sheen en Denise Richards stappen voor de tweede keer in het huwelijksbootje. Na drie jaar huwelijk en een korte breuk, wil het acteurspaar in december gaan hertrouwen.

Bronnen beweren dat de plechtigheid gaat plaatsvinden op een rustig strandje op Malibu. De eerste keer trouwde het paar in juni 2002 nadat ze elkaar leerden kennen op de filmset van Good Advice in 2000.

Een vriend vertelt: "Denise is erg nerveus om het opnieuw te proberen. Maar ze houdt echt van Charlie en geeft hun relatie nog een kans."

Toen Richards in maart erachter kwam dat Sheen regelmatig een bezoekje bracht aan de dames van lichte zeden, was zij kapot van verdriet. Haar trots was dusdanig gekrenkt, dat zij onmiddellijk bij hem wegging.

Maar volgens goede vrienden van de actrice is de ergste woede inmiddels voorbij en verlangt zij weer ontzettend naar haar ex. De steun die Richards van hem kreeg na de geboorte van hun tweede kindje Lola, speelt daarbij een grote rol.

"Denise is na de bevalling van Lola in een diep gat geraakt. Ze had nooit verwacht dat zij een alleenstaande moeder zou worden en de opvoeding viel haar zwaar", vertelde destijds een kennis van het stel.

"Charlie helpt haar waar hij kan en dat waardeert ze enorm. Maar ik weet zeker dat die twee wel weer bij elkaar komen!", aldus de kennis met een vooruitziende blik.

Bron

Leuk stel vind ik dat, zou leuk zijn als het waar is.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 11 september 2005 @ 23:25:57 #2
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30500867
Denise, wees nou niet zo dom als je eruit ziet
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:55:42 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30544838
Charlie is toch een wilde of niet? Ik bedoel, alcoholist en losse handjes. Of heb ik dat verkeerd opgevangen? Drugsgebruik erbij.

Dacht dus dat ie niet helemaal alles op orde heeft in zijn koppie.

Wil natuurlijk niet zeggen dat ie haar gaat mishandelen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_30545414
Charlie heeft z'n leven inmiddels verbeterd toch?
Ik vond't voorheen wel een leuk stel.
Hopelijk gaat het goed tussen die 2.
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  woensdag 14 september 2005 @ 08:01:40 #5
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_30563120
Wat een dom wicht zeg.. Dat soort types veranderen toch nooit
pi_30563330
ja succes he!!
don't give me that fucking bullshit
pi_33750989
quote:
Divorce Back On For Sheen And Richards

Charlie Sheen and Denise Richards' divorce is on again.

Actress Richards' attorney filed to have the existing papers handed over from the Los Angeles Superior Court to private arbiter Jill Robbins yesterday (04JAN06) - in a bid to keep the divorce battle as private as possible.

The news is as shocking as Richards initial decision to file for divorce last year (05) because the couple recently returned from a pre-Christmas (05) romantic break in Barbados.

And back in November (05), Sheen explained "things are really good," while playing with his wedding ring.

Richards filed for divorce from the actor last March (05), citing irreconcilable differences - while she was pregnant with their second child.

The former Bond girl sparked gossip about the state of her marriage on New Year's Eve (31DEC05) when she dumped Sheen and joined pal Heather Locklear at a Reo Speedwagon concert at Los Angeles' Canyon Club.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')