quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Er is geen enkele hoeveelheid zeep die ervoor kan zorgen dat Tanja geen ranzig vies wijf meer is.
Amenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Er is geen enkele hoeveelheid zeep die ervoor kan zorgen dat Tanja geen ranzig vies wijf meer is.
Lieske heeft ook hetzelfde aan bw.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:07 schreef Skaai het volgende:
Tanja is wel ranzig, ze loopt nou al minimaal 24 uur rond in die kleren. En dat met dit weer en haar toestand.
Kwaliteit van de beelden zorgt er niet voor dat bb'forummers afhaken, maar uitspraken zoals pinball doet. Bah, word hier even niet goed van en ga de zon in.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of schone kleren, for that matter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Pinball het volgende:
Ik heb het 1x gezien, volgens mij maar 1x per weekquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:10 schreef sannuh het volgende:
Ik heb Tanja nog nooit zien douchen eigenlijk
Daar valt niets meer aan toe te voegenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
ligt het nu aan mij dat ik die niet snapquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:11 schreef Gert het volgende:
"Wie ligt er uit, is homofiel, wie ligt er uit is hooomoofiiieeel"
Volgens mij erger je je al een paar dagen aan de mensen hier , je lijkt wel een Tanjaquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:10 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Kwaliteit van de beelden zorgt er niet voor dat bb'forummers afhaken, maar uitspraken zoals pinball doet. Bah, word hier even niet goed van en ga de zon in.
2 keerquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:10 schreef sannuh het volgende:
Ik heb Tanja nog nooit zien douchen eigenlijk
Niemand snapte 'm volgens mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ligt het nu aan mij dat ik die niet snap
Ach.. deze opmerking was nog heel beschaafd hoor.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:10 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Kwaliteit van de beelden zorgt er niet voor dat bb'forummers afhaken, maar uitspraken zoals pinball doet. Bah, word hier even niet goed van en ga de zon in.
Wat denk je?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:13 schreef sannuh het volgende:
Lieske loopt echt achter Roel aan zeg.. Wat wilt ze nou eigenlijk?
GHB, Ritalin en olifanten narcose spulquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:13 schreef sannuh het volgende:
Lieske loopt echt achter Roel aan zeg.. Wat wilt ze nou eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |