abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:30:13 #26
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30451525
Ik heb de drang om minder te kijken, maar dat heb ik al sinds het begin geloof ik. Het feit dat Tanja nu even snel op de hoogte gebracht kan zijn door haar moeder doet veel af aan mijn kijkplezier, net zoals het feit dat totdat ze die baby uitgescheten is min of meer onschendbaar is. En dat feit weegt voor mij veel zwaarder dan de eventuele spanning van wie er wél uitmoet. Zij is het iig niet .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:33:00 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30451614
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:29 schreef ruby het volgende:

[..]

Weet je dat zeker?

Ik kijk alleen al zodat ik lekker kan zeiken op Fok. Heerlijk toch?
Daarom kijk ik de streams ja. TV is daarbij niet nodig en toch ook maar heel kort.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30451640
Ach, dotteren is een vrij simpele behandeling tegenwoordig, dus daar hoef je niet meteen regelrecht naar het ziekenhuis voor als familie. Maar juist die behandeling als reden aanvoeren kan ik echt niet volgen.

Ik kijk het even aan, maar vind het wel enorm trieste acties van het BB-team
Hatsjoe!
pi_30451660
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is terug en blijft. Ze heeft te horen gekregen dat haar vader gedotterd is en dat is voor haar een reden om te blijven. Duidelijk is dat BB alles in het werk heeft gesteld om haar toch over te halen te blijven.

Wat mij betreft is het hele BB idee voorbij nu. Het concept is verneukt. Hummie en aanhang is over de grens gegaan wat mij betreft.
Ben het eens met je TT scan. Die blijft er nog voor een hele poos in, en voor je het weet loopt ze tussen het vuurwerk door met een koffer vol geld.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30451667
Ik ben het er wel mee eens dat de gang van zaken niet eerlijk zijn gegaan.... Dat ze Tanja kosten wat het kost erin willen houden is inderdaad een smet op het concept... maar toch blijf ik verslaafd aan de livestreams De rest van de bewoners spreken me nog steeds erg aan... en ergens ben ik toch wel nieuwsgierig naar de geboorte enzo... afgezien dat Tanja een takkenwijf is

Ik blijf dus ongestoord doorkijken! Ik ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren als de bewoners gaan zuipen... hoop dat et leuk wordt
pi_30451710
nee, en wat tanja betreft.
het mooiste is als ze er gewoon ordinair door de nederlandse bevolking uitgestemd wordt.
niet de eer van: kijk mij eens.. ik ben zelf opgestapt.

afgewezen worden.. lijkt me beter.
pi_30451746
trouwens, dit is een perfect voorbeeld van "de realiteit"
mensen gaan veel verder als het ze goed uitkomt.
  Moderator zaterdag 10 september 2005 @ 13:37:15 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30451748
Die spelregels interesseren me eigenlijk niet zoveel.
Het verbaast me niets dat BB vals speelt: we hebben van tevoren al met z'n allen voorspeld dat die baby in het huis gaat bevallen, no matter what.
Waar ik wél teleurgesteld over ben, is dat de overige bewoners dit zomaar pikken. Niémand stapt op, niemand probeert de groep te mobiliseren om BB aan te spreken over deze grove schending van de regels. Wát een stelletje nare streberige geldwolven bij elkaar zeg. Walgelijk.
In Denemarken heeft de hele groep een keer gedreigd het huis te verlaten als BB niet aan bepaalde voorwaarden zou voldoen. Zoiets zou je nu toch ook verwachten?
Maar ja, in Denemarken zijn tijdens de oorlog ook nauwelijks joden weggevoerd, in Nederland is bijna de hele populatie uitgeroeid. Ze zit in het achterhuis!!! Mag ik nu in BB blijven?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30451818
Neeeee, ze begint weer over haar "meisje".
En nee, ik kijk niet echt, maar volg de feiten.
pi_30451928
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef Gert het volgende:

Waar ik wél teleurgesteld over ben, is dat de overige bewoners dit zomaar pikken. Niémand stapt op, niemand probeert de groep te mobiliseren om BB aan te spreken over deze grove schending van de regels. Wát een stelletje nare streberige geldwolven bij elkaar zeg. Walgelijk.
Ja, dat heb ik wel. Maar dan betreft dus mijn ergernis de bewoners en daar reken ik sowieso op.

En Scanman: de tv-uitzendingen keek ik toch al niet. Alleen wel de live.
pi_30452103
Ach ja Hummie had belloofd dat BB harder zou worden. Ja inderdaad voor de kijkers niet voor de bewoners. Aan de ander kant is BB een onderdeel van een totalitaire staat. Hummie als Pinochet, zij betaald en die bepaald. Dit is gewoon censuur op een programma. Het wordt tijd voor de eerste guerilla acties, Hummie als oppergod wordt ondergraven door een paar militaire acties met dodelijke precisie. Het is ten slotte in Cuba ook gelukt.

Het wordt tijd dat de bewoners eens weten hoe ze worden uitgeruild alsof de Joodse Raad heeft gesproken. Tijd voor mensen aan de hekken met luidsprekers om er voor te zorgen dat Tanja eruit wordt gepest in plaats van gesmsst.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:53:16 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30452170
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:44 schreef Tinkerbell het volgende:
En Scanman: de tv-uitzendingen keek ik toch al niet. Alleen wel de live.
Daar mis je ook niets aan. Het wordt belachelijk aan elkaar geluld door die voice-over. Ik heb nog mazzel dat de personen die door die voice-over aangeoakt worden ook niet mijn favorieten zijn, maar als je fan bent van bv Rob of Nathalie, dan kun je BB wel schieten nu denk ik.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:57:50 #38
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_30452274
Ik kijk dit programma niet, maar heb wel net als veel andere niet-kijkers denk ik de aandrang om die schoorsteen eruit te stemmen. Gewoon om Hummie en Talpa te pesten. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zij er niet als eerste uitgaat. Alle reden om zeer wantrouwend te zijn als dat toch gebeurd.
Mens sana in corpore sano
pi_30452361
Zoals ik toenstraks ook al zei in een van de commentaartopics is het plezier in deze BB wel verdwenen zo. Voorlopig zal die zeug ook wel niet genomineerd worden, dus blijft ze er in met haar eeuwige gezeik over zichzelf. Maar het komt erop neer dat ik toch wel weer streams en FOK! ga bekijken, immers nu ben ik er ook al weer.
pi_30452450
Laten we hopen op een unanieme nominatie van Tanja, tegen mijn principes in wil ik dan zelfs nog wel een sms sturen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:06:25 #41
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30452470
Ik kijk er niet meer van op... blijf verder gewoon benieuwd hoe met de andere bewoners gaat.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_30452534
Wat let 'ons' om over het hek te schreeuwen wat NL werkelijk denkt over Tanja?

Als de andere bewoners dat eenmaal door hebben is ze in no time genomineerd en dan is het aan 'ons' om te zorgen dat er eruit is.

Valt er dan wel weer mee te leven, als Tanja eruit is?
pi_30452563
Ja doe ik ook aan mee hoor die Tanja moet eruit, eerst roepen ik ga naar huis en puntje bij paaltje blijft ze weer.....dan maar wegstemmen met die muts :s owja de volgende is Dido

Linda moet winnen
pi_30452658
ja ik heb ook de drang om niet meer te kijken.
3 dagen geleden al.
Het volgen van een uurtje per dag wat er verder gebeurt heb ik ook geen zin meer in en doe ik ook niet meer.
echt jammer, het had zo mooi kunnen zijn. zeer slechtte producers, ontsla ze maar.

bah wat een fake programma :

(but what else is new......)
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:18:02 #45
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_30452804
Mensen, het enige dat je er aan kan doen is idd niet meer kijken. Protestacties werken averechts. Immers, there's no such thing as bad publicity.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_30452829
Gister was ik bij wat vrienden die volgen BB alleen via tv, die zien Tanja toch echt met andere ogen dan hiero en dat zal niet anders worden, dus als hun model staan voor alle tv kijkers weet ik al wie er win.
pi_30452972
Triest hoor, BB kijken. Leuk voor mensen zonder eigen leven
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  Moderator zaterdag 10 september 2005 @ 14:25:04 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30452988
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef GraafD het volgende:
Gister was ik bij wat vrienden die volgen BB alleen via tv, die zien Tanja toch echt met andere ogen dan hiero en dat zal niet anders worden, dus als hun model staan voor alle tv kijkers weet ik al wie er win.
Vinden ze haar dan leuk of zo?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Redactie Frontpage zaterdag 10 september 2005 @ 14:29:12 #49
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_30453098
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:08 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat let 'ons' om over het hek te schreeuwen wat NL werkelijk denkt over Tanja?

Als de andere bewoners dat eenmaal door hebben is ze in no time genomineerd en dan is het aan 'ons' om te zorgen dat er eruit is.

Valt er dan wel weer mee te leven, als Tanja eruit is?
Al zou iedereen in het huis nu Tanja nomineren, dan zorgt Talpa er wel voor dat ze niet genomineerd wordt, maar zorgen ze wel voor andere genomineerden. Ik denk dat Tanja donderdag ook wel een paar keer is genomineerd door de bewoners, maar je kreeg lang niet alle nominaties te zien, wat bij de vorige edities wel het geval was.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_30453101
Meer medelijde en zielig wat BB haar aangedaan heeft met die echo meer van hoe kweek je sympathie bij de kijkers voor haar
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')