quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef cuall het volgende:
de regie zit nu met zweet in de handen aan de knoppen
Chantalquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:56 schreef Kolomo het volgende:
Wie staat er onder de douche?
Chantalquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:56 schreef Kolomo het volgende:
chantal denk ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:56 schreef Kolomo het volgende:
Ik kijk nu al minder, door het hele gebeuren van gister en ook nu ik die rotkop van Tanja weer terugzie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het gewoon echt zo verschrikkelijk saai en stom dit jaar.
Het interesseert me echt weinig, ik wil vaak niet eens kijken/luisteren en dat vind ik stom, want de voorgaande BB's vond ik ontzettend cool. Zou het echt aan de mensen liggen of aan het feit dat het inmiddels een uitgekauwd concept is?.
Echt nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:54 schreef -Delta- het volgende:
Die hele BB hype is na een maand toch over, als het afgelopen is.
Ik vind het erg leuk, zeker het volgen en posten via internetquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het gewoon echt zo verschrikkelijk saai en stom dit jaar.
Het interesseert me echt weinig, ik wil vaak niet eens kijken/luisteren en dat vind ik stom, want de voorgaande BB's vond ik ontzettend cool. Zou het echt aan de mensen liggen of aan het feit dat het inmiddels een uitgekauwd concept is?.
Ja, dat bedoelde ik ook: dat BB Tanja die voorkeurspositie toebedeelt. maar dat zal ze dan waarschijnlijk alleen op het gebied van afgelopen nacht bedoeld hebben...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarmee doelde ze op het bekendmaken van het geslacht aan heel nederland, donderdag tijdens de live. Lieske heeft ook niets tegen Tanja wat dit alles betreft, maar wel iets tegen de acties van BB.
Hier nog eentje...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:56 schreef Day het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat Tanja terug is!
abortus is een optie......quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:58 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja :"Ik wou nooit kinderen maar wel zwanger worden"
Juist Tanja.
Ik beb benieuwd hoeveel ze hiervan uitzenden idd.... Lieske zwart maken, de zeug in een goed daglicht stellen zal het wel wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef EmjaY het volgende:
Ow ow wat een slechte zet van BB.
Jammer dat de TV kijkers hier zeer weinig van meekrijgen.
Ik spuug er op iig PUKE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |