quote:
Die rotkop hoort bij het spel, zo waren er ook andere mensen wiens hoofd we niet meer konden zien zonder over ons nek te gaan, dat is het spel. Alleen de immuniteit van één bepaalde bewoner maakt het gewoon al zoveel minder spannendquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik kijk nu al minder, door het hele gebeuren van gister en ook nu ik die rotkop van Tanja weer terugzie.
En ik ga het nu ook minder volgen, BB is toch niet consequent en meet met 2 maten.
Ja. Lieske heeft zich gisteren uitgesproken dat ze het zeer oneerlijk vindt dat Tanja nu met een stapel dvd's en haar moeder in dat huisje zit. Volgens haar is het hele idee van Big Brother nu van de baan. Voor Tanja geldt dus al niet meer dat ze 110 dagen afgezonderd zit van de buitenwereld en dat klopt dus niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:58 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook: dat BB Tanja die voorkeurspositie toebedeelt. maar dat zal ze dan waarschijnlijk alleen op het gebied van afgelopen nacht bedoeld hebben...
Morgen gaat iedereen hier weer lullen, dat de bewoners nooit met haar praten en dat ze zooooo zielig en alleen isquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:59 schreef scanman01 het volgende:
Tanja lult maar door.... Dit gaan we nog weken horen
In ieder geval tot de eerste wee, ja...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:59 schreef scanman01 het volgende:
Tanja lult maar door.... Dit gaan we nog weken horen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:01 schreef Debbus het volgende:
[..]
In ieder geval tot de eerste wee, ja...
Dan gebeurt er weer wat nieuws.
Dat was idd ook mijn gedachte. Ze is zo ontzettend beinvloedbaar, niet te geloven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef -Delta- het volgende:
Weet je waar ik het meeste van walg, dat de stemming en praatjes die Tanja nu heeft, is gewoon allemaal praat van haar moeder en BB.
Dat is beltechnisch toch helemaal niet handig? Lieske is niet genomineerd, ze kunnen beter controverse creëren rond iemand die genomineerd is, dan wordt er meer gebeld/smst.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef teamlead het volgende:
Ik beb benieuwd hoeveel ze hiervan uitzenden idd.... Lieske zwart maken, de zeug in een goed daglicht stellen zal het wel worden
Toevoeging: een vinger ofzo....quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef lambrusco_bianco het volgende:
lieske: als een van mijn familieleden ledematen zouden verliezen door een ongeluk o.i.d. dan zou ik het niet willen weten en in bb blijven.
Hoezo? Ja kan toch van mening veranderen?quote:
Dat zegt ze, als je werkelijk in die positie staat is het toch altijd anders.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
"Als mijn vader een zware operatie zou hebben, dan wil ik hier weg", zegt Lieske. "Ik zou het egoistisch vinden als ik hier voor mijn eigen hachie was blijven zitten"![]()
![]()
Eigenlijk is dit forum de enige reden dat ik het volg, ben ik achter gekomen. De saaiheid maakt me niet zoveel uit, maar er zitten voor mij teveel mensen in die in heel vreselijk vind. Dat was bij BB1 (de enige serie die ik echt goed gevolgd heb) anders. Het is wel fijn als er ook iemand in zit waar je je aan kunt ergeren, maar als het er teveel zijn en er zijn weinig (of geen) mensen die je wél leuk vindt, dan is het niet zo leuk meer om naar te kijken. Als FOK! er niet was zou ik helemaal niet (meer) kijken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het gewoon echt zo verschrikkelijk saai en stom dit jaar.
Het interesseert me echt weinig, ik wil vaak niet eens kijken/luisteren en dat vind ik stom, want de voorgaande BB's vond ik ontzettend cool. Zou het echt aan de mensen liggen of aan het feit dat het inmiddels een uitgekauwd concept is?.
Hahaha scan, die toevoeging hoorde ik ook, blijkbaar vond LIeske haar eigen uitspraak ook erg dom klinken....quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toevoeging: een vinger ofzo....
Ik heb zo'n gevoel dat als Tanja binnekort weer drama gaat maken of zielig gaat doen, dat die misschien wel komen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef MissHobje het volgende:
Ik hoop d at meerdere bewoners haar gaan nomineren![]()
volgens mij mogen ze niet eens op der stemmen tot dat de baby is geborenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef MissHobje het volgende:
Maakt niet veel uit de tv beelden worden zo bewerkt dat het zielig is om Tanja eruit te stemmen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef MissHobje het volgende:
Ik weet niet of ze dat durven. Ik denk dat ze wel doorhebben dat BB Tanja er hoe dan ook in willen houden. Als ze nadenken, betekent dat dus dat iedereen die naast Tanja 'op de bank' zit, dan waarschijnlijk altijd de klos is. M.a.w., het heeft niet veel zin om haar te nomineren en de kans dat je misschien zelf de lul bent stijgt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef MissHobje het volgende:
Ik volg het ook merendeel door de topics en het praten hier op Fok.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit forum de enige reden dat ik het volg, ben ik achter gekomen. De saaiheid maakt me niet zoveel uit, maar er zitten voor mij teveel mensen in die in heel vreselijk vind. Dat was bij BB1 (de enige serie die ik echt goed gevolgd heb) anders. Het is wel fijn als er ook iemand in zit waar je je aan kunt ergeren, maar als het er teveel zijn en er zijn weinig (of geen) mensen die je wél leuk vindt, dan is het niet zo leuk meer om naar te kijken. Als FOK! er niet was zou ik helemaal niet (meer) kijken.
Ik moet nog maar zien of ik het over een paar weken nog volg, trouwens. Ik ga volgende week op vakantie en kan het dan iig 2 weken niet echt volgen. Of het me dan nog interesseert als ik terug ben moet ik nog maar zien.
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef k_i_m het volgende:
Nee, zat ik naar Menno en Ingrid te kijken, switched het geluid "Maarja, deze verrassing..."
RAAAAAAAAH!![]()
![]()
![]()
Kun je je dat niet voorstellen. Tanja's vader is dus gedotterd zonder dat Tanja daarvan op de hoogte was. Lijkt mij ook niet tof om je te realiseren dat dat dus kan gebeuren zonder dat je het weet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef Debbus het volgende:
Lieske (na het verhaal van de vader van Tanja): Nu word ik ook wel bang...
www.swaffelen.tkquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:12 schreef Inca het volgende:
wat is swafelen?
Ik snap haar reden alleen niet. Als mijn vader met hartproblemen in het ziekenhuis lag ging ik direct die kant op, zij blijft in het huis uit respect voor haar oudersquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je je dat niet voorstellen. Tanja's vader is dus gedotterd zonder dat Tanja daarvan op de hoogte was. Lijkt mij ook niet tof om je te realiseren dat dat dus kan gebeuren zonder dat je het weet.
Ik ben het wel met je eens hoor, maar ik kan me ook voorstellen dat BB haar ongelooflijk onder druk heeft gezet. Waarschijnlijk samen met haar moeder. En dat vind ik ergens toch ook heel zielig. Misschien dat jullie me een softie vinden, maar het feit dat je eigen moeder na zoveel verdriet (ze lag toch echt hartverscheurend te huilen in bed) je nóg in dat huis wil laten zitten, vind ik dieptriest.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef Martijn31 het volgende:
WAAR GAAT DIT OVER !!!
En dan die smoes van haar vader, HOE DOM KAN JE ZIJN !! Gadverdamme wat een ongelovelijk grobbekuiken is dat wijf zeg !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |