Niet verwacht, na overal niks dan lovende reviewsquote:Op zondag 19 maart 2006 12:57 schreef LENUS het volgende:
Geweldig spel! Had het niet verwacht, maar ik ben volledig verrast door deze game. Ben helemaal hooked. Wat mij betreft de beste game op de DS, samen met Trauma center.
Nou het is wel een bepaald soort spel natuurlijk, het moet je liggen. En gelukkig ligt dit spel mij goedquote:Op zondag 19 maart 2006 18:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet verwacht, na overal niks dan lovende reviews![]()
Ik ben nu bijna klaar met case 3 van de 5 en daar heb ik zo'n 4 a 5 uur over gedaan. Maar de cases worden steeds complexer, dus ik verwacht een totale gameplay van 10 uur. Inderdaad weinig replay value voor je geld, omdat je alle oplossingen al kent, maar in ieder geval 10 uur optimaal genieten! Ik zou zeggen kopen, je krijgt er geen spijt van!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:41 schreef Goldboy het volgende:
Aan de mensen die 'm al hebben, hoe lang hebben jullie over de story-mode gedaan?
Replay van de story mode lijkt me niet echt plezant, zijn er nog extra's om te doen na deze story-mode?
Je zit niet eens in de buurt, case 5 alleen al kost je 10 uur, case 4 een uur of 5-6.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:47 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna klaar met case 3 van de 5 en daar heb ik zo'n 4 a 5 uur over gedaan. Maar de cases worden steeds complexer, dus ik verwacht een totale gameplay van 10 uur. Inderdaad weinig replay value voor je geld, omdat je alle oplossingen al kent, maar in ieder geval 10 uur optimaal genieten! Ik zou zeggen kopen, je krijgt er geen spijt van!
Edit: volgens mij zijn er geen extra's in het spel behalve de cases..
Ik heb hem wel op verschillende lokaties gezienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan hem bijna nergens vinden. Erg jammer, want het lijkt me een heel tof spel.
Dat is het ook IR, dat is het ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan hem bijna nergens vinden. Erg jammer, want het lijkt me een heel tof spel.
Gameplay is niet kort.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:51 schreef teh_m0nkey het volgende:
Mij leek 'ie zeker leuk om te kopen maar daar zie ik nu wel tegenop met die korte gameplay..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |