Heb m al weken in bestelling staanquote:Op woensdag 2 november 2005 00:24 schreef knater het volgende:
Door alle Mario Kart nieuwtjes was ik deze game helemaal vergeten *pre ordered NU*
Het mag eindelijk he, een nieuwe, exclusieve Sonic op een Nintendo consolequote:Op vrijdag 25 november 2005 00:32 schreef CecilBDemented het volgende:
Notorious_Roy is een cultuur barbaar zijn eerste sonic
golden axe hoor je op de arcade kast te hebben gespeeldquote:Op zondag 11 september 2005 11:22 schreef Gamedemon het volgende:
zoiezo alle sonic games, streets of rage, golden axe en een sloot andere goede retro games
De 3D versies zijn niet wat het geweest was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
golden axe Streets of Rage hoor je op de arcade kast te hebben gespeeld![]()
Geen game van Nintendo zelf, dus geen sterrenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:07 schreef zeepsop het volgende:
Heeft iemand dit spel al?? (niet geimporteerd)
Ik heb hem gisteren gekocht, maar de handleiding is alleen
engelstalig en ik mis ook een code waarmee ik sterren kan krijgen.
Klopt dit of heb ik een geimporteerde versie gekocht????![]()
De verpakking zat wel helemaal gecealed, maar dat kunnen ze in de
winkel natuurlijk ook doen.
ik kan 2 schermen tegelijk kijken hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:30 schreef Apfel het volgende:
Het is alleen al hilarisch te noemen dat je nog zo'n 5 seconden op het bovenste scherm zit te kijken en dan pas door hebt dat je alweer onder zit
Hij is inderdaad vrij pittig...
Ja, als je dat 10 jaar geleden gezegd had, zou iedereen je voor gek verklaren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het mag eindelijk he, een nieuwe, exclusieve Sonic op een Nintendo console
In bezitquote:Op woensdag 2 november 2005 09:56 schreef RaymanNL het volgende:
Hij komt gelijk uit met mariokart
Ik moet dat spel gewoon hebben, hij is zoo tof, maarjah, het word een beetje een vergeten titel![]()
Whehehehehe, ik heb ook gewoon nog geen één keer dast bonus level kunnen spelenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:39 schreef Apfel het volgende:
Mwah, nog niet helemaal, ben bij de F-Zone meen ik.
Maar daar is ie voor mij nog niet mee uitgespeeld.
Ik probeer bij bepaalde levels steeds hogere punten te behalen als dat de eerste maal bijvoorbeeld niet gelukt is. Alleen die dialogen tussendoor, daar had iemand wel even wat langer naar mogen kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |