[offtopic]quote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef Sickert het volgende:
Nintendo ff mailenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:28 schreef Kill_em_all het volgende:
Weet iemand of je met de US versie van mariokart ook tegen de EU versie kan spelen over LAN?
is dat zeker weten 180.000 en niet 180? als mensen nu kijken online zijn er 62 mensen online en staat op 62000quote:Op woensdag 16 november 2005 13:34 schreef mikando18 het volgende:
180.000 mensen waren gister online met Mario Kart DS![]()
[..]
http://www.cq-ef.net/
Ik wil ook![]()
180.000 unique players.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:12 schreef knater het volgende:
[..]
is dat zeker weten 180.000 en niet 180? als mensen nu kijken online zijn er 62 mensen online en staat op 62000
ff nagekeken (http://witendofi.com/cgi-bin/gettopplayers.pl) en is dus 62 spelers, dus gisteren waren er 180 mensen online![]()
da's dus 180, als je nu kijkt op http://witendofi.com/cgi-bin/getplayercount.pl zul je zien dat er ongeveer 70 duizend mensen online moeten zijn. (ook zie je 180.000 aan het begin van het grafiekje)quote:
ow coolquote:Op woensdag 16 november 2005 17:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[offtopic]
Ik battlefielde net met jou
[/offtopic]
quote:[offtopic]
Ik Mario Karte net met jou
[/offtopic]
die zal nog wel niet werken, maar als je mario kart zelf bezit kun je ook zien hoeveel spelers er online zijn, en die stats kloppen welquote:Op woensdag 16 november 2005 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
2 players online in heel amerika in Tony Hawk lijkt me stug
|DLO|Solid-Snake. Maar ik wil graag bij de BoF (ik zal dan een nieuw profiel aanmakenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
ow cool
hoe heet je dan met bf2??
Tony Hawk werkt al wel. Staat er nergens "x1000" oid?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:35 schreef knater het volgende:
[..]
die zal nog wel niet werken, maar als je mario kart zelf bezit kun je ook zien hoeveel spelers er online zijn, en die stats kloppen wel
wtf ben jij dat?quote:Op woensdag 16 november 2005 21:58 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
|DLO|Solid-Snake. Maar ik wil graag bij de BoF (ik zal dan een nieuw profiel aanmaken)
quote:I just got done playing with a hacker/cheater named "Azen". I think he does something with this connection because before the race begun, we'd sit there for a lil bit while he lags his connection. He'll boost in the beginning of the race and then his guy will disapear from the map never to be seen again. Weird thing was he held onto a banana peel the entire time and eventually he won the race without me even seeing him! I couldn't have been far behind because i never wiped out and i even tried using blue turtle shell but it never hit. i tried to capture this on my web cam but it was pretty hard to do since you needed to see both shots but i think he did some sort of lag trick
Niet dat ik weet. Maar Tony hawk zal nu al wel te koop zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:16 schreef Xrenity het volgende:
Is de game in Europa al ergens gespot?
Morgen heeft bartsmit hem toch al? dat zeiden sommige mensen tenminste.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:16 schreef Xrenity het volgende:
Is de game in Europa al ergens gespot?
* Fliepke wacht dus nog even geduldig af of dat netwerk wel zo stabiel isquote:Op donderdag 17 november 2005 13:03 schreef mikando18 het volgende:
Is er al wat cheaten gaande in MK?
[..]
Stelletje klootzakken, ik wil hem nu spelenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:50 schreef Sickert het volgende:
hij zal er heus wel al zijn in nederland
alleen hij mag pas vanaf de 25e verkocht worden
cd-wow waar ik hem besteld heb stuurde een mailtje met de nadruk dat ik m pas vanaf de 25e kan verwachten en geen dag eerder
Ik dacht dat dat 95 euro was......quote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar Tony hawk zal nu al wel te koop zijn.
Vanochtend ben ik met mijn slaperige kop door rood gereden.. 45 euro boete. Lees: 45 euro aan Mariokart-geld-boete.
![]()
met de auto welquote:Op donderdag 17 november 2005 14:02 schreef joriszss het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat 95 euro was......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |