1) Niet de final versiequote:Op maandag 14 november 2005 19:05 schreef Glopes het volgende:
Na het spelen van MK:DS op de PU Gameplay moet ik zeggen dat ik wat teleurgesteld bent. Net nu ik er zo naar uitkeek.
Naast de enorme framedrops op sommige momenten was het racen ook veelste beinvloedbaar door pickups en kleine foutjes, niet te vergeten de enorme terugstoot bij een kleine aanraking van een tegenstander. Het hoeft maar net te gebeuren dat er een malloot je raakt bij een afgrond, dat je er in dondert en vervolgens pas 10 seconden later weer op de baan staat.
Nu maar hopen dat de framedrops te maken hadden met een brakke DS, maar ik betwijfel het. Hoop t wel though.
en dat vind ik dus een beetje de omgekeerde wereld. Uit persoonlijk perspectief redeneer ik dat ik een handheld heb voor onderweg. In mijn geval moet mijn DS mij plezieren onderweg dmv een goede single player campagne.quote:Op maandag 14 november 2005 19:17 schreef BMH het volgende:
1UP zei: Constant 60 fps. Ik ben blij.
Kwa moeilijkheidsgraad... Je kunt online spelen
Wat jullie speelden was waarschijnlijk de E305 build. Die al meer dan een half jaar oud is.
E3 demoquote:Op maandag 14 november 2005 19:30 schreef Troy het volgende:
[..]
en dat vind ik dus een beetje de omgekeerde wereld. Uit persoonlijk perspectief redeneer ik dat ik een handheld heb voor onderweg. In mijn geval moet mijn DS mij plezieren onderweg dmv een goede single player campagne.
Mijn eerste indruk van de game is niet geweldig. Als het over de gehele linie zo is vind ik het een beetje een zwakte bod. Ik hoop dat ik mijn mening bij kan stellen na een meer volledige spelervaring (3x een kwartiertje op de PU Gameplay is niet optimaal te nomen.)
Grafisch gezien vond ik het wel erg mooi wat ik zag
HAHAHAquote:Please note: Darwin's original review was removed due to what we consider to be trolling and erroneous information. He was a new recruit who has submitted what we consider quality reviews in the past. A full review will be posted later today. We apologize for the inconvenience.
Alsof je die stick ooit nog ziet. Die duw achterin de PC en klaar.quote:
Ik was niet serieus hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Alsof je die stick ooit nog ziet. Die duw achterin de PC en klaar.
Maar met zo'n router kun je veel meer. Dan kan niet alleen de DS online, maar ook nog andere apparaten. Een PSP bijvoorbeeld.
Op welke CC heb je het spel dan gespeeld? 50 ofzo? Ach anders heb je ook nog mission mode battle mode en shine thief dat je bezig kan houden.quote:Op maandag 14 november 2005 19:11 schreef Troy het volgende:
ik vond em op de pu gameplay ook wat tegenvallen. Het was me niet uitdagend genoeg. ik had het idee dat het veel te makkelijk was waardoor de fun eigelijk snel weg was. Tevens vond ik het erg traag aan doen het racen. Erg jammer. oudere mario kart versies was ik groot fan van
en terecht!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
De laagste review (een 6.0) is verwijderd!
[..]
HAHAHA
Vanaf 70 euro kan je een best wel redelijke router halen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:55 schreef __Saviour__ het volgende:
dan koop ik er eentje met meer megabits ofzo. voor de prijs van zo'n usbstick moet toch wel een redelijke router te krijgen zijn.
hmm, das duurder dan wat ik verwachtte/hoopte.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:56 schreef gamecube_master het volgende:
Vanaf 70 euro kan je een best wel redelijke router halen.
http://www.cq-ef.net/quote:According to WiTendoFi.com, 180,000 players were online today with Mario Kart DS. Today was the official launch of the game and the service, and we can assume that at least 150,00 of those units were sales. Not bad for the first day of sales, then again, we did not expect anything less from Nintendo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |