149.99quote:Op zondag 13 november 2005 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
die komt op 25 november uit en kost dan 150 euro idd.
dank u dan ga ik hem zeker halen ik wou hem al eerder halen maar dit is wel de perfecte combo 1 van de beste games ooit en en ds voor 150 euroquote:Op zondag 13 november 2005 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
die komt op 25 november uit en kost dan 150 euro idd.
quote:The biggest problem with Mario Kart DS is that a 4 player race soon becomes a 2 player race. The players in 3rd and 4th place always drop because they don't want a loss on their record. And the person in 2nd place will drop if they're on their last lap with no chance of catching up. It's pretty pathetic.
Gewoon spelen met mensen uit je friendslist. Krijg je dit soort onzin ook niet.quote:
Dit kan oneerlijke situaties opleveren doordat wirreless verbindingen eerder vatbaar zijn voor connection problemen als besnoerde verbindingen. Je hoeft maar 1 meter te ver van je wifi source te lopen en je bent uit de game.quote:Op zondag 13 november 2005 19:24 schreef __Saviour__ het volgende:
gewoon strafpunten voor quitters invoeren, dat helpt tegen zulke onzin
De stroom van de DS kan niet uitvallenquote:Op zondag 13 november 2005 19:29 schreef Frankeinstein het volgende:
is dan ook wel weer irritant als je ineens moet stoppen met spelen of als de stroom uitvalt..
Als je accu leeg is..quote:Op zondag 13 november 2005 19:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De stroom van de DS kan niet uitvallen![]()
![]()
![]()
![]()
Tijdens het spelen zul je toch wel gewoon stilzitten. Als Nintendo een goede kwaliteit stick levert, mag je toch wel verwachten dat de verbinding stabiel is.quote:Op zondag 13 november 2005 19:28 schreef BMH het volgende:
Dit kan oneerlijke situaties opleveren doordat wirreless verbindingen eerder vatbaar zijn voor connection problemen als besnoerde verbindingen. Je hoeft maar 1 meter te ver van je wifi source te lopen en je bent uit de game.
Dat is het. Gewoon sticky erin en klaar.quote:Op maandag 14 november 2005 14:02 schreef Intergalactrick het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp.
Ik heb geen draadloze router. Maar de PC staat wel altijd aan. En dan dat stickie in de pc stoppen. Dat is zeker niet voldoende?
Of je koop zo'n geyle Nintendo stickquote:Op maandag 14 november 2005 14:00 schreef BMH het volgende:
Voor de wifiloze mensen hier:
" " " " USB 11 mbs voor 15 euro
Link
Over 11 dagen heb ik een DS met Mario Kart en zo'n stickquote:Op maandag 14 november 2005 14:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is het. Gewoon sticky erin en klaar.
Die is 3x zo duurquote:Op maandag 14 november 2005 16:05 schreef King_of_cubes het volgende:
Of je koop zo'n geyle Nintendo stick
Die is 3x zo duur.quote:Op maandag 14 november 2005 16:53 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Maar hij is wel van Nintendo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |