Maakt mij niet uit, als je hem maar kooptquote:Op woensdag 9 november 2005 16:39 schreef mordradead het volgende:
zal ik hem nou gaan bestellen of niet
net voor de grap toch nog even bij de lokale FRS gevraagt wanneer MK:DS uitkomt, die gast zegt morgen.quote:Op maandag 7 november 2005 19:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
ehm, komt MK:DS toch wel de 11e november uit? ik dacht toch gelezen te hebben dat ie uitgesteld was tot de 25e?
en gaat dat hele WiFi gebeuren dan ook de 11e gelijk werken??
[edit]
nevermind, freerecordshop.nl zal de releasedatum wel niet bijgewerkt hebben, aangezien play.com, gcshop.nl e.d. wel gewoon 25-11 geven als release datum.
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
net voor de grap toch nog even bij de lokale FRS gevraagt wanneer MK:DS uitkomt, die gast zegt morgen.
Donderdag avond: Part-Timers-Die-Het-Geen-Fuck-Interesseert-Avondquote:Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
net voor de grap toch nog even bij de lokale FRS gevraagt wanneer MK:DS uitkomt, die gast zegt morgen.
quote:What we can tell you, without a doubt, is that Nintendo has done a superb job here. All the stuff fans love about Mario Kart is present and correct, and the new additions - from the new weapons to the online multiplayer mode - enhance the classic formula brilliantly. Even if you've been playing Mario Kart for years, even if you think nothing could surpass the genius of the SNES version, even if you went right off the whole thing after playing Double Dash!! - you're in for a treat.
IS niks om je voor te schamen. De game was absoluut een van de grootste teleurstellingen op de NGC wat mij betreft.quote:
Vanochtend hoor ik ineens iemand die zegt dat Mario Kart al uit was volgens een reclamequote:Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
1up gaf het spel ook al een 9.0 en ze vonden het de beste kart racer ooit.quote:
Wees maar niet bang, gewoon rustig nog rustig 14 daagjes wachtenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vanochtend hoor ik ineens iemand die zegt dat Mario Kart al uit was volgens een reclame
Rare zooi
Zou wel beter zijn als ik hem in ieder geval voor zaterdag heb, ik ga dan een weekendje naar parijs en dan kan ik die DS eindelijk een keer gebruiken waarvoor ik hem heb gekocht, de tochten in een vliegtuig/bus of trein.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:37 schreef Steeven het volgende:
Hey verhip, Nintendo maakt al reclame op televisie.
@jorizss, ik heb em gereserveerd bij Dimplus.nl, het kan zijn dat je het spel een dag eerder krijgt, maar vaak komt ie gewoon bij je thuis op de 25e dan.
iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:07 schreef Tomasso het volgende:
http://ms.nintendo-europe.com/mariokartds/
Ziet er wel tof uit
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:07 schreef Tomasso het volgende:
http://ms.nintendo-europe.com/mariokartds/
Ziet er wel tof uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |