Dat scriptje zal ik wel ff stelen.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij xbox live topic hadden ze ook zo'n link waar je je naam enzo moest invullen ,en dan kwam dat direct in de OP te staan![]()
quote:Username - DS adres - Games
Dat andere is mooi voor een website (dat je kunt filteren op game etc).quote:Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Roy - 1234 - Mario Kart, Animal Crossing, etc
Fokusername - DSusername - Maccode - Gamequote:Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Roy - 1234 - Mario Kart, Animal Crossing, etc
Zoiets?
Of
Roy - 1234 - Mario Kart
Roy - 1234 - AC
Of
Mario Kart - Roy - 1234
Mario Kart - BMH - 4321
Mario Kart - Rayman - 3421
?
Het is trouwens te hopen dat Nintendo zelf ook een soort adressenbestand voor op de pc uitbrengt!quote:Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:Zoiets?
DS username is irrelevant.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Fokusername - DSusername - Maccode - Game
Gaat dus puur om die code? Er kunnen dus mensen zijn met dezelfde DS naam? Maar hoe zie je dat dan online? Stel nou dat er twee Roys rijdenquote:
Dan versla je 2 Roys ipv 1 Royquote:Op woensdag 2 november 2005 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat dus puur om die code? Er kunnen dus mensen zijn met dezelfde DS naam? Maar hoe zie je dat dan online? Stel nou dat er twee Roys rijden
Het gaat meer om erachter te komen welk ds adres iemand heeft en welke games die speelt.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat dus puur om die code? Er kunnen dus mensen zijn met dezelfde DS naam? Maar hoe zie je dat dan online? Stel nou dat er twee Roys rijden
Als de hackers de wifi chip van de DS verder ontleden kun je mogelijk op Internet kijken wie er aan het spelen is.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
misschien kun je ook met een scriptje in de OP aangeven dat die gene nu aan het spelen is![]()
quote:The game controls perfectly on the DS, too -- aside from those usual hand-cramping problems that some people seem to get with handheld systems. The A button steps on the gas, while the B button applies the brakes. The R and L shoulder buttons take care of item usage and hopping/power sliding, and the D-pad steers left and right. The touch screen plays a subtle role in most races, allowing two different overheard maps to be toggled. This is cool, but non-essential to the action, which all takes place on the upper screen.
quote:One thing to note is that the combination of your own DS hardware and the copy of MK DS you buy will create a unique code that will be yours alone. This is a friend code that you can share with other MK DS players. That way, you'll be able to tell when your friends are online, although you won't be able to actually see which person it is until you both connect together -- something of a shortcoming, really.
Dus de controls zijn prima, online geen lag maar wel heel beperkt.quote:Of the few online games I managed to get time with, I noticed a couple of things. For the most part, there was no lag -- it felt just like I was playing locally.
Shy guy is alleen te spelen met download play.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:14 schreef Goldboy het volgende:
Shy Guy zit er ook in, Chek:
http://www.dstopgames.nl/bekijknieuws.php?page=showcomments&id=1408
jullie gaan allemaal KAPOT! eet mn bananen!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:53 schreef Tomasso het volgende:
Gewoon een pack (Mario Kart + DS) kopen op 2528 november
Zover ik weet komt Mario Kart nog altijd 25 november uit in Nederland? Of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef mikando18 het volgende:
[..]
![]()
Je kan trouwens een hoop met zo'n kleine decal![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog meer.
Hij is allang in de winkel!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zover ik weet komt Mario Kart nog altijd 25 november uit in Nederland? Of heb ik iets gemist?
Ow nu heb ik het door. Jullie bedoelen Mariokart DS. Ik dacht wat anders.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja man heb BMH al 10x oprij ingemaakt![]()
![]()
Nee, we bedoelen Mario Kart DS. Mariokart DS, is dat nieuw?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ow nu heb ik het door. Jullie bedoelen Mariokart DS. Ik dacht wat anders.
Nee, klopt wel allen de budle komt drie dagen later.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zover ik weet komt Mario Kart nog altijd 25 november uit in Nederland? Of heb ik iets gemist?
Owquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Nee, klopt wel allen de budle komt drie dagen later.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef mikando18 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog meer.
Toch zeker wel de FOK! clanquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ga een bob-omb doen. clan gebeuren enzo
Wow !quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef mikando18 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog meer.
Dat is echt coolquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef mikando18 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog meer.
Het is min of meer al een Fok! clan, ik zit er samen in met dr_Cortexquote:
Volgens mij kun je niet met een draadloze netwerk kaart 2 verschillende connecties houden (1 met internet en 1 met je DS). Gewoon een max compatible wifi adaptertje halen. Zijn er heus wel.quote:Op zondag 6 november 2005 19:06 schreef Tomasso het volgende:
Hmm, die USB Dongle van Nintendo werkt niet op een Mac. Hoe moet ik dan straks Mario Karten als ik op school zit als ik op m'n iBook werkt?
Of kan dat gewoon via de Airport kaart (draadloos netwerkkaart)Kan ik dan ook nog gewoon draadloos internetten op m'n iBook
Je bedoelt gewoon zo'n USB ding die ook op een Mac werkt?quote:Op zondag 6 november 2005 19:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet met een draadloze netwerk kaart 2 verschillende connecties houden (1 met internet en 1 met je DS). Gewoon een max compatible wifi adaptertje halen. Zijn er heus wel.
Ja. Gewoon een USB wifi stickje die voor de mac werkt.quote:Op zondag 6 november 2005 19:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon zo'n USB ding die ook op een Mac werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit in het spel
push it to the limit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moet de wifi connection een eigen topic, net als Xbox live. Ik heb er nu al genoeg van namelijk
Vind je Wifi Connection niet cool danquote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moet de wifi connection een eigen topic, net als Xbox live. Ik heb er nu al genoeg van namelijk
quote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef Tomasso het volgende:
Vraag
Mikando18:http://i34.photobucket.com/albums/d135/mikando/img45030gv.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.push it to the limit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |