Komt er weer eentje bashenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Markster het volgende:
Gelukkig is nintendo innovatief
Mario kart, godsamme, wanneer kwam die ook alweer op de snes?
11 november. 3 dagen voor Mariokart DD's 2e verjaardagquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Is er al bekend waarneer die uitkomt dan?
oehhh, das al snel, alarm noteren in m'n telefoon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:00 schreef BMH het volgende:
[..]
11 november. 3 dagen voor Mariokart DD's 2e verjaardag![]()
Om de release te vieren ga ik de 11e met wat vrienden naar de kartbaan in Enschede. Eerst een rondje karten en dan mariokartenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
oehhh, das al snel, alarm noteren in m'n telefoon.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Om de release te vieren ga ik de 11e met wat vrienden naar de kartbaan in Enschede. Eerst een rondje karten en dan mariokarten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iedereen die wat voelt voor mario kart clanskan hier heen.
Nog maar 24 daagjes
push it to the limit
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:05 schreef mikando18 het volgende:
Officiele MK:DS website
Unlockable chars tot nu toeMariokart ClansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iedereen die wat voelt voor mario kart clanskan hier heen.
Nog maar 24 daagjes![]()
We houden toch wel wat competities hiero
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
De uitslag kan ik al voorspellen:quote:Op woensdag 2 november 2005 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mariokart Clans
We houden toch wel wat competities hiero![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De uitslag kan ik al voorspellen:
1. Tomasso
2 - 100. de rest
![]()
Ja, nu kan het tenminste, maar het slowchat topic is daar ook goed voorquote:Op woensdag 2 november 2005 10:10 schreef BMH het volgende:
Word het niet tijd voor een Online DS community site?
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:13 schreef RaymanNL het volgende:
het slowchat topic is daar ook goed voor![]()
Bij xbox live topic hadden ze ook zo'n link waar je je naam enzo moest invullen ,en dan kwam dat direct in de OP te staanquote:Op woensdag 2 november 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of dit topic, dat kan ookHet is immers een Mario Kart topic
Moeten alleen erop letten dat het overzichtelijk blijft, evt openen we een speciaal Mario Kart DS online topic om afspraken te maken enzo. Net als met het Xbox Live topic het geval was toen het nog hot was enzo.
-edit-
BMH's idee is ook wel leuk, maar dan moet ik er een bookmark bijdoen, en daar is geen plek voor in mn IE koppelingen balkLiefst gewoon op FOK! dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |