Ik vond het al zo sneu voor je als je je MKDS geld moest uitgeven aan de politiequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Boete komt toch pas over 3 weken in me brievenbus. Dan heb ik nog 3 maand om te betalen![]()
Nog even wachten. Nog een uurtje of zo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:15 schreef Timminater het volgende:
al iemand een friends code om tegen te spelen ???
ik ben van de patij voor een wedstrijdje
isgoed hoor, ik heb mijn eerste online overwinning al behaald, eerste potje dat ik speeldequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Nog even wachten. Nog een uurtje of zo.
Je gaat niet via een site online. Je kunt je stats laten reggen via de site.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:22 schreef RaymanNL het volgende:
Maar, jullie gaan nu via de USA site online ofzo?
OK, maar moet je geen account registreren ofzo, die je koppelt aan je nummerquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Je gaat niet via een site online. Je kunt je stats laten reggen via de site.
Hmm...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Je gaat niet via een site online. Je kunt je stats laten reggen via de site.
Ik heb hem gereserveert, dus ik heb hem iig volgende week vrijdagquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Net even gebeld naar nedgame in Apeldoorn, issie alweer uitverkocht.
volgens mij welquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:28 schreef basalphenaar het volgende:
Als ik Mario Kart DS bij CD-WOW pre-order, wordt hij dan bezorgd op de 25e?
Vertel meerquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:17 schreef BMH het volgende:
PRACHTIG!
Ik ben bang dat de eerste baan die ik ga spelen Baby Park wordquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:20 schreef Steeven het volgende:
[..]
Vertel meer! Ik neem aan dat je de SNES, N64 en NGC ook veel gespeeld hebt? (voor een fijner oordeel)
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef BMH het volgende:
Wifi: Bij Mariokart Ds krijg je een speciaal wifi connection boekje die je helpt bij enige problemen die je kunt ondervinden bij het aangaan van een verbinding. Ik zelf gebruik een linksys router die 5 sterren ontving van Nintendo. Maar omdat mijn router mac addressen blokkeert moest ik eerst het mac-address van mijn DS invullen in me router. Het mac address staat gewoon simpel bij wifi settings, dus dit was 1 mintje werk.
Ik ben direct naar nintendowifi.com geweest en heb mijn nintendo.com account gelinkt aan mijn mariokart game. Dit ging doormiddel van mijn Nintendo wifi address (heel simpel te vinden in Mariokart). Nu volgt de nintendo wifi site ook nog een mijn stats. Appeltje eitje dus.
Als je snel een potje over wifi wilt spelen raad ik regional play aan. Na het selecteren van deze modus duurt het c.a. anderhalve minuut voor je met 3 andere spelers in het spel zit.
Firmware update voor je router misschien, niet voor mk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb een netgear Router, die werd niet echt aangeraden door nintendo.
Is het slim om mariokart toch te kopen, als ik echt online wil? Kan het zijn dat er binnenkort een firmware update volgt ofzo?
Volgens mij krijg je 'm dan toch niet op de releasedatum, ik heb een mailtje gestuurd naar CD-WOW en ik kreeg dit bericht terug:quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
volgens mij wel
ik heb m daar ook besteld
quote:Hi
Thanks for your e-mail message.
Pre-releases are dispatched within 24 hours of the release date shown on the
website.(25.11.2005)
The majority of orders arrive well within a week, although we kindly ask all
of our customers in Netherlands to allow up to 7 working days for an order
to be delivered from the date of dispatch.
If you have any further questions then please do not hesitate to get back to
us.
Kind regards
Ersin
www.cd-wow.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |