Hoeveel koste die daar? Misschien morgen maar is een bezoekje brengenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Tware het volgende:
Ik heb m al zien liggen bij The Entertainer in zwolle![]()
Helaas alleen nog geen geld![]()
Import?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Tware het volgende:
Dat was dus bij mijn Bart smit ook het geval.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:10 schreef Cheiron het volgende:
Ik was vandaag bij de FRS in Amsterdam Noord (voor mn witte gamecube) en daar stond een vierkante ad van MarioKart met "OUT NOW". Helaas bleek de advertentie ietwat prematuur te zijn
Enschede, groningen ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef basalphenaar het volgende:
Heb net een mailtje naar Nedgame gestuurd om te vragen of ze hem al hadden, dat bleek zo te zijn maar het is wel de Amerikaanse versie. Ze zeiden dat ze niet zeker wisten of die netwerkproblemen gaf in Europa. Ik hoorde dat dit niet zo was, kan ik hem dan gewoon kopen, en is ie dan ook compatible met de Europese versies om te multiplayeren, en ook met de Nintendo Wi-Fi Connection?
Ja, de ander speelt dat (verplicht) met shy-guy.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:11 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft de game singlecard-multiplay?
En 100 cc.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja, de ander speelt dat (verplicht) met shy-guy.
Ah super! Waarschijnlijk import? Kan je met import hier gewoon in Nederland multiplayer spelen? Zo ja, dan heb ik m morgen in m'n handenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef Tware het volgende:
Dat was bij mijn gamesshop ook. Hij had het net neergehangen en ik vroeg het even voor mijn vriendin en hij: "Oh kut, hier was ik dus al bang voor. Ik stond er pas net bij stil, je bent de eerste die het vraagt en ik ben bang dat ik die vraag nog heel vaak ga krijgen de komende paar dagenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:10 schreef Cheiron het volgende:
Ik was vandaag bij de FRS in Amsterdam Noord (voor mn witte gamecube) en daar stond een vierkante ad van MarioKart met "OUT NOW". Helaas bleek de advertentie ietwat prematuur te zijn
Ik heb gewoon via de website gemaild, dus hij is in ieder geval te krijgen via de website, maar ik denk dat hij ook wel gewoon in al hun winkels te krijgen is.quote:
Hoebedoel jequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:04 schreef BMH het volgende:
Ik heb Mariokart over 1 uur binnen!
Mariokart >> boete betalen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoebedoel je
Heb je alweer geld voor Mario Kart DS![]()
Ohwjah, dus je gaat eerst mariokart halen, en dan je boete doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Mariokart >> boete betalen.
Nedgame heeft mijn exemplaar (USA) achter de bali gelegd.
Boete komt toch pas over 3 weken in me brievenbus. Dan heb ik nog 3 maand om te betalenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwjah, dus je gaat eerst mariokart halen, en dan je boete doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |