[offtopic]quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:09 schreef Alessandro het volgende:
Dinsdag. Henk Westbroek en Yes-R
Woensdag. Isa Hoes, Rens Blom en Lonny
Donderdag: Joop vd Ende en The Sugababes
Vrijdag: Dennis vd Geest en Sigs
Niet echt vers bloed maarja![]()
Ik zou het ook niet weten. Die Jensen is zo onzeker, met z'n gestotter. Elke zin begint met "Ik ik ik ik ik ik..." of "Maar maar maar maar"quote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef R_ON het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je bang moet zijn voor Jensen!?
Wie is nou Sigs?Die ken ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:09 schreef Alessandro het volgende:
Dinsdag. Henk Westbroek en Yes-R
Woensdag. Isa Hoes, Rens Blom en Lonny
Donderdag: Joop vd Ende en The Sugababes
Vrijdag: Dennis vd Geest en Sigs
Niet echt vers bloed maarja
A Night At The Roxburyquote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
[offtopic]
ff tussendoor.. Hoe heet dat filmpje wat bij je avatar hoort? Die met Jim Carrey?
[/offtopic]
Jim carreyquote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
[offtopic]
ff tussendoor.. Hoe heet dat filmpje wat bij je avatar hoort? Die met Jim Carrey?
[/offtopic]
Ik ben benieuwd hoe Robert tegen Joop spreektquote:Op donderdag 15 september 2005 18:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Kijken of Jensen tegenover Joop ook de grote jongen gaat uithangen
Jan de zoutzakquote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Was een leuke ontspannend gesprek tussen Joop en RobertAlleen sneu voor Jan dat ie niets mocht zeggen met Joop.
Alleen maar zitten kijken op de bank !
![]()
Dat zal Jan wel niet mogen van Jensenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jan de zoutzak
Morgen zal hij wel weer aan de roulette de blits maken
Jensen deed het zelf ook al niet al te best vorige week.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zal Jan wel niet mogen van Jensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |