Dat is nog helemaal niet zeker. Tanja was heel erg standvastig.. en ik hoop en verwacht dat ze dat blijft en morgen alsnog vertrekt. Ik verwacht dat BB haar gevraagd heeft er toch nog een nachtje over te denken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:20 schreef ruby het volgende:
Ik begrijp dat Tanja ook weer terugkomt?? Van mij had dit niet gehoeven. Echt niet.
Dat was voor mij het dieptepunt van BB4 en daar waren er een hoop.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd: Jeanette won ook
Voor mij het hoogtepunt. De hele kamer hier zat te juichen van vreugde. Het meisje, die van heel veel mensen niet mocht winnen, won!!! Echt de underdog dus. Prachtigquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat was voor mij het dieptepunt van BB4 en daar waren er een hoop.
Lieske daarintegen vind ik wel leuk.
Ze kunnen volgens mij moeilijk iemand tegenhouden zonder paar leuke beloftes.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet zeker. Tanja was heel erg standvastig.. en ik hoop en verwacht dat ze dat blijft en morgen alsnog vertrekt. Ik verwacht dat BB haar gevraagd heeft er toch nog een nachtje over te denken.
Mijn favorieten hebben nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij het hoogtepunt. De hele kamer hier zat te juichen van vreugde. Het meisje, die van heel veel mensen niet mocht winnen, won!!! Echt de underdog dus. Prachtig
night night.....................tis hier nog rustig.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:26 schreef Day het volgende:
Het begint hier ook te onweren!
TIme for bed!![]()
In willekeurige volgorde ook de mijne maar met er lopen nog wel paar outsiders.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:26 schreef BBscanner het volgende:
Mijn Favo Top 3 met beknopte onderbouwing1 - Dido; vrolijk impulsief maar doordacht en een prettige stem en figuur 2 - Roel; Intelligent, humor, ruim denkend 3 - Ingrid; doorzetter (fietsen), vrolijk, recht door zee humor!
Als BB verstandig is laten ze haar gaan. Ze kan alleen maar over zichzelf en dus de baby praten en om dat nog 6 weken te moeten aanhoren verpest een heleboel andere mogelijke ontwikkelingen in het huis. De tv uitzendingen zitten nu al vol met Tanja en dat zal alleen maar meer worden als ze blijft. BB doet er verstandig aan om Tanja lekker te laten gaan en zich te focussen op de overgebleven 12 bewoners. Die zijn explosief en dus interessant genoeg!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dan nog, ze hebben wel de slechtste zwangere junk gekozen die er is...
Soort van.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel, Lieske & Joost
Geef Joost het voordeel van de twijfel, Joost is de gangmaker in het huis toch?
Ook Rob niet?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
Mijn top 3:
Gedeelde eerste plaats: Roel en Lieske. Beide helemaal zichzelf en durven ook wel te spreken als ze iets niet aan staat. Dit in tegenstelling tot de rest.
Derde plaats: Als ik heel eerlijk ben vind ik geen enkele persoon de derde plaats waardig op dit moment.
Joost komt bij mij wel op de 4de plek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roel, Lieske & Joost
Geef Joost het voordeel van de twijfel, Joost is de gangmaker in het huis toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |