Yep, ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:09 schreef Zapje het volgende:
Roel is zowieso voor mij vanaf de eerste dag al een favoriet..........goeie woordkeuze....nuchter...zichzelf.....eigen mening.....veel van de andere bewoners zeuren me teveel met hun tandpasta glimlachjes.....roddelen tot en met.....bewijzen dat ze zo goed zijn......
Je weet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij vorig jaar als enige nederlander BB gezien dan???![]()
Zegt ze ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:13 schreef BB-King het volgende:
Dido vindt Roel wel het leukst van de mannen maar niet meer dan dat.
Mensen vinden haar een beetje sneu en zielig doordat ze zo naïef is, maar omdat ze er niks aan kan doen, vinden mensen het idd aandoenlijk en dus is ze hun favoriet of een van hun favo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Lieske denk ik vooral heel aandoenlijkZe denkt wereldwijs te zijn (hey, lid van Vindicat hoor!), maar ze is het zo verschrikkelijk duidelijk niet. Zo lief
Ok we wachten er nog ff op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:13 schreef wickie het volgende:
als ff wakker blijft kan ie dadelijk naar mooi onweer kijken wat nu die kant op trekt
Bedankt Scanman.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/default.aspx
De zelfverzekerheid van Dido zit maar onder een dun laagje vernis! IMOquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich wel ja, inderdaad. Maar ik denk dat hij ook wat problemen heeft met de zelfverzekerdheid van Dido.
Ja, zeur Jeanette!!quote:
die zou ik ook wel eens willen zien hi hIquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:16 schreef Greetings het volgende:
Aaaaa mogen we z'n lulletje niet zien
Thanks, jij ook Rubyquote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Bedankt Scanman.
Ga ik morgen installeren. Het is toch wel gratis hè??![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:16 schreef -Delta- het volgende:
Oh wee, als ze morgen weer zo vroeg naar bed gaan, op zaterdagavond notabene![]()
Ik ga naar bed, trusten voor iedereen voor straks.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:19 schreef newsman het volgende:
Maar goed Tanja is zoek.
Zoals gezegd: Jeanette won ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mensen vinden haar een beetje sneu en zielig doordat ze zo naïef is, maar omdat ze er niks aan kan doen, vinden mensen het idd aandoenlijk en dus is ze hun favoriet of een van hun favo.
En daar win je geen BB mee.![]()
Welnee!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:19 schreef newsman het volgende:
Maar goed Tanja is zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |