Ik snap er ook niets van. Hadden ze geen drank meer ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:06 schreef Showtime het volgende:
Ik kan er maar niet bij dat die andere 11 al liggen te ronken, onder welke stenen hebben ze die vandaan gehaald. Een normaal mens gaat toch een beetje nachtbraken.
Wat mij betreft ja. Ik weet het niet zeker, aangezien BB nog niet is afgelopenquote:
Die heeft ook de tegenwoordigheid van geest om niet te hard van stapel te lopen en zichzelf te blijven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook zeer zeker niet dat Roel oppervlakkig is.
Lieske wordt echt niet de winnaar, echt van z'n levens dagen niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik verwacht namelijk dat Lieske ook ver gaat komen en als Lieske zo blijft als vandaag kan ze ook wel gaan winnen.
Dat is een ding wat zeker is ja. BB kan heel veel sturen, dan hebben ze inmiddels al bewezen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:07 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hangt er, denk ik, vanaf wat ze van haar laten zien op tv.
ik heb geen idee, kom net thuis, had minstens verwacht dat ze nog een lekker feestje aan het bouwen waren in het BB huisquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van. Hadden ze geen drank meer ofzo?
ik wil ook zulke mooie screenshots maken!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
Roel, nog steeds voor zich uit starend en diep in gedachten verzonken, als enige wakker.
[afbeelding]
LOL... dat riep vorig jaar ook 80% van FOK over Jeanettequote:Op zaterdag 10 september 2005 03:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske wordt echt niet de winnaar, echt van z'n levens dagen niet.
Heb jij vorig jaar als enige nederlander BB gezien dan???quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... dat riep vorig jaar ook 80% van FOK over Jeanette
Op zich wel ja, inderdaad. Maar ik denk dat hij ook wat problemen heeft met de zelfverzekerdheid van Dido.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:09 schreef BBscanner het volgende:
Roel heeft Chantal een keer in vertrouwen vertelt (niet echt handig om dag bij haar te doen!) dat hij een vriendin had ontmoet, voor dat hij het huis in ging, waar hij wel gevoelens voor had. Nu heeft hij ook gevoelens voor zowel Dido en Lieske en dat zal hij het wel moeilijk mee hebben!
Heb het ook het idee dat Dido meer past bij Roel dan Lieske!
Momentjequote:Op zaterdag 10 september 2005 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
ik wil ook zulke mooie screenshots maken!!!
Waar kan ik mediaplayer 10 downloaden??
Ik denk dat 't best nog leuk kan worden met die meid en die Dido en Roel erbij nog een hele tijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Lieske wel leuk hoor en ik ben geen 17-jarig studentje (?)
Ja ik vind Joost ook leuk en ben ook geen 18 jarig studentjequote:Op zaterdag 10 september 2005 03:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Lieske wel leuk hoor en ik ben geen 17-jarig studentje (?)
Bij deze een weddenschap.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... dat riep vorig jaar ook 80% van FOK over Jeanette
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/default.aspxquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:09 schreef Coos het volgende:
[..]
ik wil ook zulke mooie screenshots maken!!!
Waar kan ik mediaplayer 10 downloaden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |