Ik denk dat hij gestresst is door iets, kan zowel iets groots als klein zijn..quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Serieuze vraag. Waar denken jullie dat Roel op dit moment aan denkt? Wie heeft een idee?
[afbeelding]
Dat vraag ik me nu ook af.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Serieuze vraag. Waar denken jullie dat Roel op dit moment aan denkt? Wie heeft een idee?
[afbeelding]
Nogmaals, Lieske of een dikke blow.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Bedoel je letterlijk tientallen, omdat de rest al lang naar bed is en het nacht is?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:52 schreef Isabeau het volgende:
Wel bizar. Zal Roel beseffen dat er in heel Nederland tientallen mensen naar hem zitten te staren.
Aan zijn thuissituatie. Ik denk dat hij die vooral 's nachts mist.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[[url=afbeelding[/url]]
Doet Rob dat echt? Tsss, wat een idioot. Wie denkt ie wel niet dat hij is zeg met z'n zogenaamde leidersrol. Dwijl.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Alleen is niet echt boeiend alleen! Wel jammer van die stomme haan van BB en Robdie altijd zit te zeiken dat ze op tijd naar bed toe moeten!
Was de eerste avonden wel anders meestal tot 4:00 of zelfs een keer tot bij zevenen!
Ja als je niet kan blowen, dan is dit een goed alternatief... zo slaapverwekkend, dat je vanzelf tot ease komtquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:53 schreef Showtime het volgende:
Roel is lekker aan het genieten van de rust in het huis, zou ik ook doen. Wanneer je de mogelijkheid krijgt om even lekker rustig alleen te zitten en je weer op te laden.
Nachtdienst dus! werk ze!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet mijn pc, maar het ding staat op mijn werk.
ik denk aan wat ie afgelopen nacht met Tanja bepraat heeft......dat ie dingen probeert te begrijpen.....en dat ze nu afgelegen is..........quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
...volgens mij welquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:54 schreef ruby het volgende:
Moet Roel huilen?
Roel filosofeert over nieuwe theorien over hoe het verder gaat na de dood....quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
En dat is ie nu aan 't doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja als je niet kan blowen, dan is dit een goed alternatief... zo slaapverwekkend, dat je vanzelf tot ease komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |