d - deze dag was beter dan die van gisterenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:46 schreef Isabeau het volgende:
Na Roel te hebben gekust (Lieske dus) zegt ze "Beter. veel, veel beter" Waar heeft ze het over??
a. Roel's kus was veel beter dan gisteren
b. Ze loopt met Rikkert mee en die is veel beter
c. Vanmorgen had ze haar tanden slechts 5 minuten gepoetst en nu voelde het veel beter?
Waar zit je ergens? Als je die bui krijgt die hier overheen getrokken is (en waar ik wakker van werd) kan het geen kwaad ff wat stekkers uit de dozen te trekken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:47 schreef -Delta- het volgende:
Het onweert hier zo gigantisch, zelfs m'n monitor begon al vaag te doen...
Volgens mij kan ik beter alles op stroom uitdoen, maar ja ik wil niet
Ik ga met je mee voor antwoord dquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:47 schreef Blue Thunder het volgende:
d. Tanja is opgeflikkerd (tijdelijk) dus nu gaat het veel beter
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:47 schreef Blue Thunder het volgende:
d. Tanja is opgeflikkerd (tijdelijk) dus nu gaat het veel beter
Het is niet mijn pc, maar het ding staat op mijn werk. Het interesseert me helaas bar weinig als deze ermee ophoudt (ik heb er een paar tot mijn beschikking voor BB) en ik heb er al een ventilator opgezetquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:46 schreef BBscanner het volgende:
@Isabeau;
Staat je PC in een PC kast of iets dergelijks of tegen een muur zorg dan de fan aan de achterkant zijn hitte kwijt kan dat kan al een hoop schelen! Andere maatregelen die je zou kunnen nemen is het uitschalelen van services in XP of programma's zoals msn, kazaa of andere meuk die je niet gebruikt als naar BB streams zit te kijken en een webbrowser aan hebt! succes ermee!
Alleen is niet echt boeiend alleen! Wel jammer van die stomme haan van BB en Robquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:49 schreef ruby het volgende:
Ow, Roel gaat blijkbaar toch naar z'n nest.
Hmm nee, hij gaat dramatisch naar buiten zitten staren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |