Attentie Attentie het is bijna 8 uur en dat betekent dat Albert Heijn Osdorpplein gaat sluiten zou u zo vriendelijk kunnen zijn om naar de kassa te gaan om af te rekenen wij wensen u namens onze medewerkers een fijne avond en zien we u snel mogelijk weer terugquote:Op zondag 11 september 2005 13:03 schreef blrrrt het volgende:
Attentie dames en heren. Het is bijna 10 uur; Albert Heijn Leidsenhage gaat sluiten. Wilt u zo vriendelijk zijn uw boodschappen af te ronden en u naar de kassa te begeven?(!!!!!) We wensen u nog een prettige avond, wel thuis en graag tot zien!
Na een tijdje ken je het uit je hoofd
"zo snel mogelijk"quote:Op zondag 11 september 2005 13:52 schreef Renesite het volgende:
Goedenavond.
Het is bijna 8 uur en dat betekend dat wij graag willen gaan sluiten.
Daarom vragen wij U om zo snel mogelijk Uw boodschappen te gaan afrekenen.
Nog een fijne avond.
wij zijn allemaal DES DUIVELS dat wij gewoon fucking 20.15 ALLES opgeruimd moeten hebben, of tewel, meer krijgen wij niet betaaldquote:
What's the problem? Wij zijn een groot filiaal cat. 5, maar altijd 15min na sluiting zijn we allemaal al weg, behalve op woensdag, want dan moeten er S-jes geteld worden. Dan krijgen we ook tot 20.30 betaald.quote:Op zondag 11 september 2005 14:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij zijn allemaal DES DUIVELS dat wij gewoon fucking 20.15 ALLES opgeruimd moeten hebben, of tewel, meer krijgen wij niet betaald![]()
Nou, om 8 uur sturen we iedereen weg, dan hebben we 2 kassa's open, mensen staan in de rij, en op den duur gaat 1 iemand van de counter nog eens de winkel door, zodat er nog 1 coutnerpersoon overblijft, die de deur en de counter zelf in de gaten moet houden en mensen helpen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:13 schreef highway101 het volgende:
[..]
What's the problem? Wij zijn een groot filiaal cat. 5, maar altijd 15min na sluiting zijn we allemaal al weg, behalve op woensdag, want dan moeten er S-jes geteld worden. Dan krijgen we ook tot 20.30 betaald.
Idem dito, maar krijg jij maar tot 20:15 uitbetaald? Ik krijg tot half 10 (winkel sluit om 9 uur) uitbetaald terwijl ik meestal rond 21:20 of 21:25 al buiten staquote:Op zondag 11 september 2005 16:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, om 8 uur sturen we iedereen weg, dan hebben we 2 kassa's open, mensen staan in de rij, en op den duur gaat 1 iemand van de counter nog eens de winkel door, zodat er nog 1 coutnerpersoon overblijft, die de deur en de counter zelf in de gaten moet houden en mensen helpen.
Dan sturen we iedereen weg, moeten we nog eventjes iedereen afhandelen en vervolgens alle kassa's er uit, sealbags, naar de kluis toe en alles er in doen, alle spul naar achteren en dan staat 20.20 / 20.25 op de klok en wordt het half 9 voordat we buiten zijn.
kwart over 8 jaquote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Idem dito, maar krijg jij maar tot 20:15 uitbetaald? Ik krijg tot half 10 (winkel sluit om 9 uur) uitbetaald terwijl ik meestal rond 21:20 of 21:25 al buiten sta![]()
collega!quote:Op zondag 11 september 2005 12:40 schreef Mindlight het volgende:
Wij roepen ook niet om.
Ohh voor de OP, ik werk op AGF in een AH-4..
Qua vers karren krijgen we doordeweeks meestal zo'n 50 karren binnen. Alleen op vrijdag hebben we een middaglevering, verder komt vers 's-avonds.
Woe, 5 a 10 min winstquote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Idem dito, maar krijg jij maar tot 20:15 uitbetaald? Ik krijg tot half 10 (winkel sluit om 9 uur) uitbetaald terwijl ik meestal rond 21:20 of 21:25 al buiten sta![]()
Wij zetten om 5 voor 8 het bord voor de poortjes, kan er niemand meer in, en dan roepen we om of ze willen oprotten, en dan nog 2 kassa's open, en de overige kassalades er al uit, zodat dat niet meer om 8 uur hoeft. (12 kassa's+2counter). Zo zijn we altijd 20.15 klaar. Groente duurt altijd het langst, brood is het eerst klaar. daarna HB en Deli/kaas, want daar moet nog gedweild worden etc.quote:Op zondag 11 september 2005 16:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, om 8 uur sturen we iedereen weg, dan hebben we 2 kassa's open, mensen staan in de rij, en op den duur gaat 1 iemand van de counter nog eens de winkel door, zodat er nog 1 coutnerpersoon overblijft, die de deur en de counter zelf in de gaten moet houden en mensen helpen.
Dan sturen we iedereen weg, moeten we nog eventjes iedereen afhandelen en vervolgens alle kassa's er uit, sealbags, naar de kluis toe en alles er in doen, alle spul naar achteren en dan staat 20.20 / 20.25 op de klok en wordt het half 9 voordat we buiten zijn.
Ik las kas-saladesquote:Op zondag 11 september 2005 17:01 schreef highway101 het volgende:
kassalades
En dat mag bij ons dus niet, in een gure buurt waar wij zitten, alle kassa's er al uitquote:Op zondag 11 september 2005 17:01 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wij zetten om 5 voor 8 het bord voor de poortjes, kan er niemand meer in, en dan roepen we om of ze willen oprotten, en dan nog 2 kassa's open, en de overige kassalades er al uit, zodat dat niet meer om 8 uur hoeft. (12 kassa's+2counter). Zo zijn we altijd 20.15 klaar. Groente duurt altijd het langst, brood is het eerst klaar. daarna HB en Deli/kaas, want daar moet nog gedweild worden etc.
Puzzelstukjes puzzelstukjes.quote:
Yepquote:Op zondag 11 september 2005 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Puzzelstukjes puzzelstukjes.
Dus gij zijt Ferry een freund van fred
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |