Dat ze een goeie baan HEEFT...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is toch wel een toppertje
Hoog IQ, prachtig lichaam, mooi koppie, lekker pittig en lief... Wat wil een man nog meer?
Die mag er ook zijn ja, maar is minder mijn smaakquote:
Komt nog wel... en dan kan haar vriend lekker thuis blijven internetten en een beetje huishouden doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:08 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat ze een goeie baan HEEFT...
Er is een camera in de 'geheime kamer', maar wordt niet uitgezonden via de streams. Zelfde met de camera's in de DBK...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
Is er geen cam in het huisje van Tanja? Of is ze nu toch echt naar gruningen vertrokken?
Af en toe denk ik bij jou weleens: hoe dichter bij de nul, hoe strakker.............................quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die mag er ook zijn ja, maar is minder mijn smaak
Chantal kent BB van de TV en uit de bladen die ze bij de kapper leest! Hier heeft ze zich aan aangepast en probeert als een Big Brother Personality te leven! Bahquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, maar daar hebben ze het al veel vaker over gehad! Raar hoor, en met name Chantal wist toch wel behoorlijk wat van BB, toch? Ze zijn nu onze late night show
Nou, daar zit wel wat in, maar het minimum is nog altijd 18. Lieske heeft vast zo'n goed lichaam omdat ze 8 jaar lang aan wedstrijdzwemmen heeft gedaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Af en toe denk ik bij jou weleens: hoe dichter bij de nul, hoe strakker.............................![]()
Ja ze zit lekker aan haar nagels te kluiven!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:06 schreef Coos het volgende:
Dido zit er in elk geval lekker bij.
En ze heeft ook lang gedanst hé!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, daar zit wel wat in, maar het minimum is nog altijd 18. Lieske heeft vast zo'n goed lichaam omdat ze 8 jaar lang aan wedstrijdzwemmen heeft gedaan.
Ook nog jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
En ze heeft ook lang gedanst hé!
Bedankt voor de info!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:10 schreef Debbus het volgende:
[..]
Er is een camera in de 'geheime kamer', maar wordt niet uitgezonden via de streams. Zelfde met de camera's in de DBK...
Of ze nu wel of niet thuis zit weet niemand... Er zullen beelden worden uitgezonden, maar omdat er geen ramen in de geheime kamer zitten, weet je nooit welke dag of tijd het is... BB kan dus elke datum/tijd erbij liegen...
Edwin Rutten is anders een behoorlijke flikker hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Ome Willem is toch homo, zegt Chantal
()#*$)!(&$!*(^$# was net te laatquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:18 schreef Blue Thunder het volgende:
heb je em scanman?
is dat zo? Wist ik echt niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Edwin Rutten is anders een behoorlijke flikker hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |