Hopen dat Fey-NEC werktquote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef RudyCarell het volgende:
voor de voetbalfans http://www.digimuziek.nl/livevoetbalschema.htm
quote:
quote:Kan geen verbinding maken met de server. Mogelijk is de servernaam onjuist, is de server niet beschikbaar of zijn de proxy-instellingen onjuist.
Krijg het ook jaquote:
Jawol das ist ein super toll sprache!quote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef Suikermais het volgende:
[..]
aber Herr Jedi...ick kan ja woll ein bischen deutsch tikken und sprechen. Das geht mich wel best gut ab. Aber ob das alles auch gut geht wenn ich ans spielen bin weis ich nicht so.
Man....wat is 't toch ook een baggertaal ,dat duits.
Denk nog een legacy van een vorige keerquote:Op zondag 11 september 2005 14:14 schreef jpjedi het volgende:
Heb ik iets gemist??
De server heft ineens weer 64 player maps en Kubra dam zit erbij...
![]()
dat was ikquote:Op zondag 11 september 2005 14:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Denk nog een legacy van een vorige keerIk was het iig niet.
dan heb je van die idioote die zo er in rijen zo als masterspy!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
over dat commander gebeuren... tegenwoordig (sinds jij dat gezegd hebt) doe ik dat ook dat is dus al een week of vier.... en als er dan nog van die noobs zijn......
en over die dude met die heli als ik na 3 keer zie dat hij amper opstijgt en meteen weer crasht en hij bij de vierde keer na een waarschuwing het weer doet dan ga je er bij mij uit .![]()
eitje manquote:Op zondag 11 september 2005 19:06 schreef i-spy24 het volgende:
Als ik niet in slaap val benik erbij.... leg nog ff snel dat TS uit en waar want ik kom er mischien mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |