Nee hoor, dat zegt ze niet. Ze vind hem wel de leukste en ziet hem als een maatje. Zegt ze nu dan hèquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Dido wil nu opeens Roel hebben? Of kan ze het niet verdragen dat hij Lieske leuk vindt?
Dat ligt niet aan jou. Ze weet dat ze mooi is en dan krijg je dit soort gedrag he. Typisch vrouwenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat Dido heel erg uit de hoogte doet. Alsof zij echt veel beter is dan de rest. Zal wel aan mij liggen, maar het klinkt heel erg door als ze met iemand 1 op 1 praat.
Ze hopt ook van Menno over naar Joost en nu weer naar Roel dus met haar weet je het nooitquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:32 schreef ks_choice het volgende:
Dido vertelt nog maar weer eens dat als ze iemand erg leuk vindt ze meestal snel daarna dat niet meer vindt.
Weet ze niet wat ze zoekt in een jongen of zo?
Zodra een jongen interesse toont en ze dus 'beet' heeft, dumpt ze hem weer omdat dan de lol eraf is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:32 schreef ks_choice het volgende:
Dido vertelt nog maar weer eens dat als ze iemand erg leuk vindt ze meestal snel daarna dat niet meer vindt.
Weet ze niet wat ze zoekt in een jongen of zo?
EXACT!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:31 schreef Dynabite het volgende:
Chantal denkt.."wanneer krijg ik eens sjans gvd!!!!!!!!!!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |